סערה בערוץ 13! הנקמה של יהודה יצחקוב בהפקת "האח הגדול" יצאה לדרך

אם אתם מעריצים של תוכנית הריאליטי האח הגדול, בוודאי יצא לכם לראות את הסרט ששודר על יהודה יצחקוב בערוץ 13 לאחר שנזרק מהבית על ידי האח הגדול בעקבות התנהגותו. הכוונה המקורית של היוצרים הייתה להציג את הצד של יהודה בסיפור אבל הוא סירב להשתתף בסרט ולאורך כל השידור שלו שודרו רק קטעים ישנים של יהודה, בסרט הופיעו גם גל גברעם ולינור סביניק שהודחו לאחרונה מבית האח והן מסרו את התגובה שלהן לעניין ואת הזווית שלהן לסיפור, אבל תגובתו של יהודה כאמור לא הופיעה, עכשיו אפשר לעדכן שהתגובה שלו בהחלט תגיע אבל זה לא יהיה בבית המשפט.

הסרט על יהודה ששודר בערוץ 13 גרם לזעם רב אצל המעריצים על כך שלינור וגל קיבלו זמן מסך וניצלו אותו היטב כדי "ללכלך" על יהודה מבלי שהצופים רואים את הצד השני בסיפור, חלק מהם טענו אפילו שזה נראה כמו כתב ההגנה של רשת לקראת התביעה של יהודה וסוג של נקמה של העורכים ביהודה עצמו, אבל תנו לנו להרגיע אתכם. לפורטל עומרי חיון נודע כי יהודה כרגע לא מתכון לתבוע את התוכנית אבל כן מתכנן נקמה גדולה בערב של גמר "האח הגדול"

על פי המידע שהגיע לפורטל עומרי חיון ובניגוד לשמועות שמופצות בימים האחרונים ברשתות החברתיות ובתקשורת, יהודה יצחקוב שנזרק מבית האח הגדול על ידי העורך הראשי של התוכנית לא יגיש תביעה נגד ההפקה. האנשים הכי קרובים אליו, המשפחה וביניהם גם אח של יהודה ניסו לשכנע אותו לתבוע את ההפקה לאחר שהודח מהבית על ידי האח הגדול בעצמו לאחר שפרץ ריב בינו לבין רמי ורד. עוד נודע לפורטל עומרי חיון שלאורך הסרט אמא של יהודה יצחקוב צונזרה בתמונות שהופיעו על המסך לאחר איום שלה על רשת 13, יהודה גם סירב להתראיין לסרט המדובר אבל מכנן נקמה מתוקה בהפקה

כזכור לפני כמה ימים דיווחנו לכם על ההפגנה שנערכה למענו על ידי התומכים שלו. זה לא סוד שיהודה היה מתמודד דומיננטי מאוד בבית האח והיה לו סיכוי מצוין לסיים במקום הראשון ולצאת עם רווח של קרוב למיליון שקל, אבל כזכור האח הגדול החליט להתערב בסיטואציה הקשה שנוצרה בבית האח בין יהודה והמתמודדים האחרים ובעיקר בסיטואציה עם רמי ורד שספג איום מרומז מיהודה על כך שהוא ידבר איתו בחוץ. כזכור בעקבות אותו ויכוח, יהודה הוזמן לחדרו של האח הגדול.

ושם הוא ניהל שיחה מאוד קשה עם עורך התוכנית והאח הגדול בעצמו, רועי עוז. באותה שיחה הוא השמיע דברים קשים מאוד נגד רמי: "שורף לו לראות אותי שטוב לי פה, שורף לו נשמה, מגרד לו כפרה. הוא בא מתקרב אליי כשאני שוכב עם אלמוג, הוא בא אליי? הוא יבוא אליי ככה כשאני יושב עם מישהי? לא מכבד, לא גברי ואני אזיין את אבא שלו על זה."

ואחר כך הוא המשיך: "אני אומר לך שאני אזיין אותו על זה, הוא יירד וכשהראש שלו יהיה ברצפה, אני אזיין את אימא שלו, אני אגרור את הראש שלו ככה על המדרכה ובוא נראה אם הוא ידבר ככה, זה הכל". ככל הנראה יהודה צפה בעצמו משמיע את אותם הדברים בחדרו של האח הגדול והבין שהסיכוי שלו לזכות בתביעה כזאת נגד רשת 13 וההפקה, קלוש מאוד. לאחר שיצא מהבית יהודה התבקש על ידי ההפקה להגיע לריאיון כדי לשדר את זה בפרק, אך הוא סירב לשתף פעולה עם ההפקה.

אז הם החליטו ליצור סרט על חייו שבו כל הקטעים שיופיעו יהיו קטעים ישנים שצולמו עוד לפני כניסתו לבית האח הגדול. גם גיא לרר ניסה לשכנע את יהודה להתראיין אבל הוא סירב לכך בתוקף. המקורבים של יהודה מוסרים שכרגע הוא מעדיף לשתוק אבל בקרוב הוא יחשוף את כל מה שקרה שם ויטיל פצצה שתותיר את כולם בהלם, הוא מתכנן לעשות זאת לקראת הגמר של התוכנית. לפי מקרובים יהודה יפרסם סרטון מיוחד לרשת בו יגיד את כל מה שהוא חושב על ההפקה, על רמי ורד ועל ההדחה. נחכה ונראה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן