זה לא נגמר: אורטל עמר שוב תבעה את בן אל תבורי בבית המשפט!

יש זוג אחד בתעשיית הבידור הישראלית שלא מפסיק להופיע בכותרות, אפילו שהם כבר מזמן לא זוג ואנחנו מדברים על אורטל עמר ובן אל תבורי. לפורטל עומרי חיון נודע כי למרות שהשניים משדרים לתקשורת "עסקים כרגיל" מסתבר שזה ממש לא המצב ביניהם, ולמעשה השניים ייפגשו בקרוב שוב בבית המשפט כדי להיאבק אחד בשני.

אז אחרי שכולנו חשבנו שהעניינים נרגעו בין בין אורטל עמר לבן אל תבורי מסתבר שזה לא בדיוק מה שקורה בפועל, למען האמת מתחת לפני השטח מדובר במציאות שונה לחלוטין. והמאבק בין בני הזוג לשעבר, בן אל תבורי ואורטל עמר עדיין לא הגיע לסופו. מסתבר שהשניים עדיין מצויים במצב של אי הסכמה לגבי מספר נושאים והקרב המשפטי ביניהם נמשך.

כעת, אנחנו יכולים לחשוף בפניכם כי לפורטל עומרי חיון הגיע מידע מאוד מעניין בנושא זה. מסתבר שהשניים עומדים להיפגש בבית המשפט שוב ממש בקרוב. עורכי הדין של שני הצדדים מנסים מאוד להימנע מלהסגיר את הסיבות שגרמו להם להופיע שוב בבית משפט ולנו נותר רק להעלות השערות בנושא זה ועל מה בדיוק ייערך המשפט. ההשערה הכי הגיונית היא שמדובר בסכסוך לגבי הבן המשותף שלהם.

כלומר על הסדרי הראייה שלו, אולי בן אל מעוניין לשנות את ההסדר שנקבע ולראות את הבן שלו, תו פרינס למשך יותר שעות במהלך השבוע. או שאולי יש שינוי בדרישת המזונות מצידה של אורטל עמר האקסית. ואולי בכלל מדובר בפיצוי על איזושהי עוגמת נפש שנגרמה לאחד מהצדדים. לא בטוח איזו מהסיבות נכונה אבל חייבים להודות שכולן אפשרויות לגיטימיות.

כזכור, המריבות של בני הזוג לשעבר יצרו קרע של ממש בין השניים והיו להם מספר רגעים מאוד מכוערים שאנחנו בטוחים שהם היו רוצים לשכוח. זכור במיוחד הרגע בו נפתח לבן אל תיק בהוצאה לפועל בגלל שלפי טענתה של האקסית הוא סירב לשלם את המזונות שנקבעו לה. עורכי דינו טענו אז כי מדובר באחיזת עיניים של אורטל עמר והם דרשו ממנה להתנצל על כך וכעת כאמור הם עומדים להיפגש שוב בבית המשפט.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן