ציפי רפאלי חוגגת יום הולדת 66 עצוב מאחורי הסורגים בכלא נווה תרצה

יום הולדת, חגיגה נחמדת? ובכן קצת פחות במקרה של אימא של בר רפאלי, שחוגגת את יום הולדת הראשון שלה בבית הסוהר. אנחנו בטוחים שהמשפחה חושבת עלייה כל הזמן, ובוודאי תנסה לציין את המאורע החגיגי בדרך כלשהי, כמו למשל עוגה מפנקת או מכתבים מרגשים, מה שבטוח זאת לא תהיה החגיגה שהם היו רוצים לחגוג לה.

כמה מכם היו שמחים לפתוח את השבוע עם חגיגה מיוחדת? אנחנו בטוחים שכמעט רובכם. אבל זה לא המצב אצל משפחת רפאלי. למי שלא יודע ציפי רפאלי חוגגת יום הולדת מיוחד היום. זה היום הולדת הראשון שלה שהיא חוגגת בין כותלי בית הסוהר. אז נכון היא כבר לא נערה צעירה, אבל בכל זאת כל יום הולדת הוא יום מרגש ואנחנו בטוחים שהיא הייתה שמחה לחגוג עם המשפחה.

אבל לצערה את חגיגות יום ההולדת ה-66 שלה היא תיאלץ לערוך מאחורי חומות בית הסוהר. אין ספק שבכל מצב אחר ציפי רפאלי הייתה זוכה לחגיגות מפנקות במיוחד אבל אימא של בר רפאלי הקריבה את עצמה למען המשפחה. למען הבת היחידה שלה, בר רפאלי, שלושת ילדיה האחרים הם בנים. כזכור ציפי רפאלי ביקשה מהשופט להיכנס לכלא במקום בר רפאלי.

למי שלא זוכר איך בדיוק זה קרה ובכן, ציפי התנדבה לשאת בעונשה של בר, בגלל עבירות המס שביצעה בר רפאלי. ולאחר שבית המשפט הסכים היא נכנסה במקומה לכלא והיא נמצאת שם כבר חצי שנה. וזה לא שיש לה חיים קלים בתוך הכלא כי בנוסף לכל זה דווח לאחרונה כי ציפי נמצאה חיובית לוירוס הקורונה. וכאמור היא נמצאת בגיל מסוכן להתמודד עם מחלה שכזו.

אך למזלה היא הצליחה להחלים מהמחלה, לפני כחודשיים היא ניסתה להגיש בקשת חנינה בגלל מצב הרפואי שלה, לאו דווקא בגלל שהיא נדבקה בוירוס הקורונה אלא בגלל שהיא סובלת גם מבעיה רפואית בלב שלה אשר העלתה את רף הסיכון לאחר שהיא נדבקה בוירוס. אולם היא נתקלה בסירוב של בית המשפט, בעקבות זאת היא עתרה לבג"צ, אבל בסופו של דבר היא החליטה לבטל את העתירה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן