התקרית האלימה שגרמה להדחה נחשפת! יהודה לרמי: "כשניפגש בחוץ אגרור לך את הראש על הכביש״

צפו בסרטון הבלעדי! האמת על ההדחה של יהודה יצחקוב נחשפת! איך הכל התחיל? יהודה רב עם אלמוג ואז רמי ביקש מהם להרגיע את הרוחות ויהודה התפרץ עליו בצעקות ואיומים על חייו והבטיח לתקוף אותו פיזית שהם יצאו מהבית המצולם!

לפורטל עומרי חיון נודע פרטים חדשים על הלילה הסוער שעבר על דיירי "האח הגדול" – המריבה בין הצדדים התפתחה לאחר שרמי ביקש מיהודה ואלמוג בנימוס להנמיך את הטונים בשיחה שלהם. יהודה פחות התחבר לבקשה, ובין הצדדים התפתחה מריבה קולנית. במהלך המריבה אמר יהודה לרמי: ״כשניפגש בחוץ אגרור לך את הראש על הכביש״. ההתבטאות החריפה הזאת גרמה לאח הגדול לזמן אותו לחדר האח. בשיחה עם האח יהודה לא חזר בו מהאיומים ואף התפוצץ בחדר והודיע בשידור חי להפקה: "אם אני יוצא החוצה אני מפוצץ אותו מכות"

לאחר התייעצויות עם בכירי רשת, הייעוץ המשפטי וועדת האתיקה שמלווה את התוכנית, הוחלט להוציא את הדייר מהבית אף ללא פרידה מהדיירים האחרים. בסביבתו של יהודה והוא בעצמו לא מרוצים מההחלטה, בלשון המעטה, ומבטיחים תגובה נגדית. בינתיים בתוך הבית, אלמוג וג׳וזי, שני חבריו הטובים של יצחקוב, קיבלו קשה את הבשורה. כל השאר – קצת פחות.

בניגוד לפירסומים הראשונים בהפקת התוכנית רוצים להבהיר שהם הצליחו למנוע תקרית אלימה אבל לטענתם יהודה עבר את כל הגבולות וגם המצב הנפשי שלו לא מתאים יותר בשביל להיות דייר בבית "האח הגדול". נתן יצחקוב, אח של יהודה החליט לא לשתוק להפקה ופירסם בקבוצה התמיכה הרשמית של יהודה הודעה הקוראת למעריצים שלו להגיע להפגנה מול הבית המצולם בנווה אילן הקוראת להחזיר את יהודה לבית ובמקום לסלק את רמי ורד. כך הוא כתב בהודעה הרשמית מטעם המשפחה:

"מחר בשעה 15:00 נגיע לנווה אילן על מנת להפגין נגד ההחלטה של האח הגדול, ולכל יושבי מי ומי בכיסא למעלה שגרמו אבל לסביבה גדולה. תרגישו בנוח להגיע באיזו גרסה שמתאימה לכם. אנחנו כאן בשביל שרמי ורד יצא מחר מיוזמתו. הפורמט שרכב על חשבון הגב של הפייבוריט שלנו ובסוף זרק אותו בשביל בן אדם בן 60 שלא יודע להתנהג. המשפטים שרמי זרק ליהודה הלילה היו על המשפחה שלו, הערות נורא קשות והאח לא עשה עם זה כלום, בושה להם וכעס עלינו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן