הלם הלם הלם! החברה של עומר אדם נשפטה ונשלחה לכלא! לא תאמינו מה היא עשתה!

בכל תקופה אחרת הסיפור הזה היה תופס את כל הכותרות באתרי הבידור והרכילות, אבל בגלל שאנחנו נמצאים בתקופה כל כך קשה. אז הסיפור הזה מקבל פחות תשומת לב ממה שהוא היה אמור. אבל אל דאגה, בפורטל עומרי חיון אנחנו ניתן לו את מלוא תשומת לב הדרושה כי החשיפה הבאה תותיר אתכם בהלם. לפורטל עומרי חיון נודע שמישהי מהמעגל הקרוב לעומר אדם עומדת להיכנס לכלא.

לפורטל עומרי חיון נודע שמישהי קרובה לעומר אדם עומדת בקרוב לשלם מחיר מאוד קשה על המעשים שלה. ואנחנו מתכוונים לצמודה החדשה – ישנה שלו, אן אברהמי. למי שלא יודע עומר אדם בזמן האחרון נצפה מבלה חלק גדול מהזמן הפנוי שלו עם בחורה אלמונית יחסית שבהתחלה אף אחד לא הצליח לזהות. לאחר שנערך בירור הסתבר שמדובר באן אברהמי, חיילת בצה"ל. כך חשף גיא פינס.

וכעת אנחנו יכולים לחשוף שאן אברהמי עומדת להיכנס לכלא הצבאי לתקופה של חודש. אתם בטח שואלים את עצמכם מה גרם לבחורה הזו לעצבן כל כך את הצבא ולגרום לו להעניש אותה בצורה חמורה כל כך. ובכן על השאלה הזו אפשר להשיג רק בתשובה אחת, עומר אדם. כן, הזמר המצליח בישראל גרם לבחורה הצעירה הזו להתאהב בו קשות, ולרדוף אחריו עד לקצה העולם.

מסתבר שבגלל שהיחסים בין הזמר המצליח עומר אדם לאן אברהמי התחממו מאוד בחודשים האחרונים והבחורה פשוט לא יכלה לסבול את זה שעומר נמצא במרחק של כמה יבשות ממנה. אי שם במיאמי הרחוקה שבארצות הברית והיא החליטה לעשות מעשה שנחשב לעבירה חמורה בצבא. והיא פשוט יצאה מהארץ מבלי לקבל אישור מהמפקדים שלה שראו זאת בחומרה.

הדבר המעניין הוא שאן אפילו לא חשבה על ההשלכות של המעשה הזה. אם היא הייתה חושבת על זה מראש, אנחנו מאמינים שהיא הייתה לפחות מנסה לבקש אישור לביקור הרומנטי שלה והיא לא נאלצת לפתוח במבצע בריחה נועז למדינה אחרת. אנחנו אפילו לא בטוחים שהיא הספיקה לבקש אישור לצאת לחופשה של שבועות מהצבא אז בטח שהיא לא קיבלה אישור לצאת מהארץ וכעת הצבא החליט שהיא תבלה 30 יום בכלא בעקבות הנפקדות שלה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן