סרט סנסציוני חדש בנטפליקס על בריטני ספירס יחשוף כמה פעמים אושפזה בכפייה

השם הכי לוהט כרגע בהוליווד הוא של בריטני ספירס – אחרי הסרט הראשון והמדובר על בריטני הרבה פצעים נפתחו באמריקה. עכשיו גם ענקית התוכן – נטפליקס מודיעה שתפיק סרט מיוחד על הכוכבת שישפוך אור איך אבא שלה מכריח אותה לקחת כדורים ואם היא מפסיקה מאשפז אותה בבתי חולים פסכיאטרים

בעקבות ההצלחה המסחררת של הסרט שהוציא עיתון הניו יורק טיימס על בריטני ספירס, גם נטפליקס רוצה להצטרף אל המסיבה. לפורטל עומרי חיון נודע שנטפליקס מתכננת להפיק סרט תיעודי חדש על חייה של בריטני ספירס. וכל זאת בזמן שהרשת עדיין גועשת בעקבות הסרט החושפני שנקרא באנגלית Framing Britney Spears. כן זה לא חדש שנטפליקס אוהבת לזהות טרנדים ולקפוץ על הרכבת, אפילו אם זה נעשה קצת באיחור. כוונת נטפליקס לחשוף את מערכת היחסים ההרסנית של בריטני עם האבא שמנצל אותה כספית ונפשית – לפי אותם גורמים הסרט יחשוף כמה פעמים אבא שלה אשפז את בריטני בכפיה בבית חולים פסכיאטרים כי הפסיקה לקחת כדורים.

הם עדיין מאמינים שהעניין הרב שנוצר בעקבות הסרט האחרון יוביל לרייטינג גבוה גם לסרט החדש שהם מתכוונים להוציא. כידוע לנטפליקס יש פריסה גלובלית רחבה יותר לעומת החשיפה לה זכה הסרט של עיתון הניו יורק טיימס אשר הוקרן בפלטפורמה של הולו, פלטפורמה בעלת חשיפה קטנה יותר לעומת כמות הצופים הפוטנציאליים שיש בידי נטפליקס. כדי להוכיח שהיא רצינית נטפליקס אפילו כבר מינתה במאית לפרוייקט הזה, את ארין לי קאר.

ארין לי קאר היא במאית שאוהבת מאוד לעסוק בנושאים אפלים, ובמקרה של סרט תיעודי על בריטני ספירס זה נחשב ליתרון בולט. ארין לי קאר ביימה פרוייקטים מאוד מעניינים בשנים האחרונות. למשל בשנה שעברה היא הייתה הבמאית של "אני אוהבת אותך, עכשיו תמות". סרט שעוסק בבחורה שניסתה לעודד את החבר שלה להתאבד לאחר שהיא שלחה לו המון הודעות המעודדות אותו לעשות את המעשה הזה, ונחשו מה? בסוף הוא התאבד.

אז ארין הייתה הבמאית של הסרט הזה ואפשר כבר להתחיל לדמיין מה היא מתכוונת לעשות בסיפור של בריטני ספירס ובאילו זוויות היא מתכוונת להתמקד. סביר להניח שמבחינת העלילה, הסרט אמור להציג את מסלול חייה של הזמרת, מהפריצה שלה, הרגעים הבעייתים, המשברים, הטראומות ועד לימינו כאשר היא נמצאת תחת שליטתו של אביה מבלי שהיא מסוגלת לקבל החלטות על החיים שלה, הרבה אנשים מאמינים שהיא מוחזקת בניגוד לרצונה ועכשיו אולי סוף סוף נזכה לקבל את התשובה לכך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן