ניקול ראידמן פרצה בבכי: "נעמה קסרי וליהיא גרינר הן שרמוטות מהפח אשפה"

זוכרים שסיפרנו לכם על הסכסוך החדש שפרץ בתעשיית הבידור? אז יש לנו חשיפה מרעישה בשבילכם. מסתבר שהיריבות החדשה שנוצרה בין נעמה קסרי, ליהיא גרינר וניקול ראדימן היא בכלל סוג של נקמה על תקרית שהתרחשה בעבר, בה היו שותפות לה שלושתן. ממידע שהגיע לידי פורטל עומרי חיון עולה שליהיא גרינר ונעמה קסרי התחננו בפני ניקול ראידמן כדי שתבוא לשתף איתם פעולה אבל ניקול סירבה ושתיהן לא שכחו לה את זה.

לפני כשנה וחצי, כאשר ניקול ראידמן עשתה את צעדיה הראשונים בתעשיית המוזיקה, נעמה קסרי וליהיא גרינר קיבלו תוכנית חדשה בטלוויזיה שאמנם לא החזיקה מעמד הרבה זמן אבל עוד לפני שירדה מהמסך, פנו ליהיא ונעמה לניקול וביקשו ממנה מספר פעמים להגיע לתוכנית שלהן, הן ממש רצו לשמוע אותה מדברת על הקריירה המוזיקלית ואולי גם לזכות לאיזו הדגמה, אבל ניקול סירבה. ואם זה לא מספיק, ליהיא אפילו הגיעה לאירוע חגיגי שניקול יזמה להשקת הקריירה שלה ואמרה שגם היא הייתה מנסה את מזלה במוזיקה אם היו לה האמצעים לכך. עובדות אלו מאירות באור שונה את הסכסוך שהתפתח בין נעמה לניקול במיוחד לאחר העלבונות שהוטחו בה על הביצועים המוזיקליים שלה.

למי שלא מעודכן על הריב הפומבי שהתפתח בין כוכבת מעושרות ניקול ראידמן לכוכבת הישרדות נעמה קסרי בתמיכת החברה הטובה ליהיא גרינר נספר שמדובר אחד מהסכסוכים המרים שהיו בברנז'ה בשנים האחרונות. הכל התחיל כשנעמה קסרי התרגזה על ההלוויות ההמניות שהיו בארץ בזמן שכולנו ניהלנו חיים של סגר בבית. והיא החליטה להגיב על כך בחשבון האינסטגרם שלה, קסרי כתבה: "ההלוויות האלה של העשרות אלפי אנשים, מה נסגר אתכם? ואל תכתבו לי על בלפור. לא לכתוב לי על בלפור. יש הבדל בין הלוויה של מישהו שהוא קדוש או וואטאבר, לבין בן אדם שרוצה למחות על מה שקורה במדינה, יש הבדל! זה לא קשור לביבי ולא לזיבי. למה אנשים צריכים לקבור את הסבא והסבתא שלהם בזום ואנשים יעשו הלוויות כאלה? די עם זה".

היו מי שלא אהבו את ההבחנה שעשתה נעמה בין ההפגנות בבלפור לבין ההתקהלויות ההמנויות בהלוויות והחליטו להשיב לה על הדברים שהיא כתבה, וכאן נכנסת לתמונה ניקול ראדימן שכתבה: "גברת נעמה היקרה, תורידי את המשקפיים הוורודות שאת חיה בהן! כנראה שהן 'גדולות עלייך' תרתי משמע. כל התקהלות מכל סוג שהוא גורמת לעלייה בתחלואה וגובה קורבנות בחיי אדם. כולנו רוצים לחזור לשגרה ולחיים אבל לא על חשבון חיי אדם. לפני שאת יוצאת להפגין או למסיבת מחתרת אצל השכנים, תחשבי שזה יכול להיגמר ב-לוויה בזום של קרובייך".

זאת הייתה מכה מתחת לחגורה כי ההערה של ניקול כוונה גם לעבר המשקפיים שנעמה בחרה ללבוש בצילום בו הופיעה בפוסט שפרסמה, ולא רק כנגד הדיעות הפוליטיות שלה. בשלב הזה התגובות ברשת היו סוערות והרבה גולשים וסלבריטאים מצאו את עצמם נמצאים בצד כזה או אחר של הסכסוך, למשל לצידה של ניקול התייצבו השחקן מישל טרוני והזמרת מאיה בוסקילה. ובצד של נעמה אפשר היה למצוא את החברה הטובה שלה ליהיא גרינר.

תגובה של ניקול, הגיעה גם התגובה של נעמה שהוכיחה שהיא יודעת לתקוף טוב מאוד כשצריך והחליטה להעליב אותה על הקריירה המוזיקלית שהיא מנסה לפתח: "היי ניקול, תקשיבי אין לי שום בעיה שתקללי, תגידי מה שאת רוצה. רק דבר אחד יש לי אלייך – בבקשה אל תשירי. בבקשה". ליהיא גרינר, החליטה להצטרף לנעמה בקו הזה ולעגה גם היא לקריירת השירה של ניקול ראידמן. וכאמור כעת כשאנחנו יודעים ששתיהן מאוד רצו שניקול תופיע בתוכנית שלהן, אנחנו מבינים שבהתחלה הן דווקא ראו את הקריירה המוזיקלית של ניקול באור חיובי.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן