הגולשים מודאגים! נפצעה?! מה באמת קרה לזמרת עדן בן זקן שנעלמה

נפצעה? פונתה לבית חולים? מה באמת קרה לעדן בן זקן ולמה הגולשים כל כך מודאגים? והכל בגלל פוסט אחד עם בעלה שוקי כהן בערב יום האהבה!

זכרתם לחגוג אתמול את הוולנטיין? אתם יודעים במה מדובר נכון? יום האהבה הלועזי שהפך גם בישראל לסמל עבור זוגות אוהבים. אם לא זכרתם לחגוג אז לא נורא כי תמיד תוכלו לעשות משהו מיוחד בסוף השבוע, אבל היו כאלו שבהחלט זכרו את היום הזה, ביניהם אפשר למצוא גם את הכוכבת עדן בן זקן ובעלה שוקי ביטון. השניים פרסמו ברשת החברתית פוסט חגיגי לכבוד החג הרומנטי ולא שמו לב שהם בחרו לפרסם תמונה משונה מאוד. 

כלומר יותר נכון, עדן הייתה זו שפרסמה את הפוסט ובהחלט היה מדובר בתמונה חגיגית של שניהם בביתם הפרטי אבל עדן לא שמה לב שהיא העלתה תמונה קצת מוזרה. התמונה עצמה הייתה יפה, אבל רגל שמאל שלה משום מה הופיעה שם בצורה מעוותת, קצת מנופחת. חלק מהגולשים האמינו שמדובר בתקלת פוטושופ ואנחנו מאמינים שהקוראים שלנו יודעים היטב שמתי שדבר כזה קורה לסלבריטאים באינטרנט זאת פשוט הזמנה פתוחה לחגיגה של הסתלבטויות והתבדחויות וגם במקרה הזה, גולשים רבים לא יכלו להתאפק.

והבדיחות החלו להתעופף באוויר, חלק לקחו את זה לכיוון העכשווי של משבר מגפת הקורונה, "מה קרה לרגל שלך עדן? זה בגלל החיסון השני?" אחרים כתבו בציניות, "הרגל שלך התעקמה, כדאי שתבדקי את זה בקופת חולים, זה נראה רציני". והיו גם כאלה שפשוט התעלמו מהרגל הנפוחה של עדן והחליטו לרדת על הנעליים של שוקי ביטון, בעלה שפשוט לבש נעלי בית חורפיות, אגב גם הרגל שלו הופיעה בצורה מוזרה בתמונה, מה נסגר שם? זה כבר מתחיל להיראות כמו באג במטריקס.

אבל אל דאגה לא כל המעריצים הבחינו בתמונה המביכה שהיא פרסמה, לא רבים מתוך 826 אלף העוקבים של עדן בעמוד האינסטגרם הספיקו להבחין בזמן אמת בתמונה שהיא העלתה לכבוד חגיגות הוולנטיין. לאחר זמן מה שהפוסט היה באוויר, עדן הבחינה שיש יותר מדי תגובות ציניות לפוסט שלה ותגובות משועשעות של הגולשים ולא מספיק תגובות אוהבות אז היא העדיפה להסיר את הפוסט.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן