הפיצוץ המטורף של נעמה קסרי וניקול ראידמן: "תמשיכי לממן גברים בשביל שיז*** אותך בתחת"

יש לנו ידיעה מרעישה בשבילכם, לפורטל עומרי חיון נודע על סכסוך חדש בעולם הבידור, סכסוך שגורר לתוכו סבליברטאים רבים. אתם מכירים היטב את שתי המסוכסכות הראשיות, אבל יהיה לכם קשה לנחש במי מדובר. הכל התחיל בגלל ביקורת על הפרת הנחיות הסגר והמשיך עם תגובות עוקצניות במיוחד. בצד אחד של זירת האיגרוף הוירטואלית תמצאו את כוכבת סדרת הריאליטי הישרדות, נעמה קסרי ובצד השני של הזירה תמצאו את כוכבת מעושרות, ניקול ראידמן.

זוכרים שלפני כמה שבועות כשהיינו בסגר, כולנו ראינו בטלוויזיה איך המוני חרדים מפרים את הנחיות המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה בהלוויות ענקיות אז גם נעמה קסרי ראתה את זה והיא החליטה להביע את דעתה בחשבון האינסטגרם שלה, קסרי כתבה: "ההלוויות האלה של העשרות אלפי אנשים, מה נסגר אתכם? ואל תכתבו לי על בלפור. לא לכתוב לי על בלפור. יש הבדל בין הלוויה של מישהו שהוא קדוש או וואטאבר, לבין בן אדם שרוצה למחות על מה שקורה במדינה, יש הבדל! זה לא קשור לביבי ולא לזיבי. למה אנשים צריכים לקבור את הסבא והסבתא שלהם בזום ואנשים יעשו הלוויות כאלה? די עם זה".

כלומר נעמה התכוונה להגיד שההתקהלויות שנערכו בהפגנות המוניות מול בית ראש הממשלה ברחוב בלפור הן סוג של התכנסות מוצדקת ולעומתן ההלוויות ההמוניות שנערכו לא היו חשובות מספיק בשביל לסכן חיי אדם בהתקהלות מסוכנת. ניקול ראידמן אשר קראה את מה שנעמה קסרי כתבה לא יכלה לסבול את הדברים של נעמה והיא החליטה לענות לה. אבל לא לפני שהיא לעגה למשקפיים הגדולות שאיתן נעמה הצטלמה לפוסט.

ראידמן כתבה כך: "גברת נעמה היקרה, תורידי את המשקפיים הוורודות שאת חיה בהן! כנראה שהן 'גדולות עלייך' תרתי משמע. כל התקהלות מכל סוג שהיא גורמת לעלייה בתחלואה וגובה קורבנות בחיי אדם. כולנו רוצים לחזור לשגרה ולחיים אבל לא על חשבון חיי אדם. לפני שאת יוצאת להפגין או למסיבת מחתרת אצל השכנים, תחשבי שזה יכול להיגמר ב'לוויה בזום של קרובייך'". גם כוכב הרשת מישל טרוני לא אהב את הפוסט של נעמה והגיב עליו במילה אחת: "טיפשות". נעמה קסרי זעמה על התגובה של ראידמן והיא החליטה לרדת לפסים אישיים והיא עקצה אותה על הקריירה המוזיקלית שהיא מנסה לפתח: "היי ניקול, תקשיבי אין לי שום בעיה שתקללי, תגידי מה שאת רוצה. רק דבר אחד יש לי אלייך – בבקשה אל תשירי. בבקשה".

לאחר מכן, ליהיא גרינר שנחשבת לחברה קרובה מאוד של נעמה קסרי, החליטה לגבות אותה וכתבה כך: "נו אבל ניקול יודעת שהיא לא יודעת או יכולה לשיר. זה סתם בשביל הפאן. סתם להגשים חלום של פריפורמרית. יש כסף, אז למה לא לזרוק אותו? חוץ מזה אני בהלם שהיא מאחלת לך הלוויה של מישהו קרוב!! זה מוגזם! יאללה נמאס מכל הלקלקנים של ביבוש".

בעקיצה האחרונה, גרינר לעגה לניקול ראידמן על תמיכתה בבני הזוג נתניהו, היא ידועה כחברה טובה של שרה נתניהו ובעבר אף דאגה לסייע לה בסטיילינג. בהמשך ליהיא אפילו הגיעה לבקר את נעמה בביתה וכשנעמה פתחה את הדלת היא ראתה את ליהיא רוקדת לצלילי השיר "צ'או בייבי", אחד מהשירים שהוציאה ניקול ראידמן ב-2019. ומאוחר יותר, גם נעמה עצמה העלתה סרטון לעגני בו רואים אותה יושבת יחד עם הבת שלה כשברקע מושמע שיר של ראידמן תוך כדי כך שהיא אומרת בציניות: "כישרון! כישרון!".  הרבה זמן לא ראינו ריב פומבי אכזרי שכזה בברנז'ה. למאיה בוסקילה זה צרם מאוד וגם היא הצטרפה לריב המתוקשר ושאלה את נעמה: "אבל למה לפגוע בפרנסה של בן אדם..". ונעמה השיבה לה: "מאיה את רצינית?!?! ניקול מתפרנסת משירה?"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן