אייל גולן צילם את התינוקת מיאל הקטנה ואשתו דניאל גרינברג לסטורי ואז קרה הדבר המפחיד הבא!

איך אייל גולן חגג את סיום הסגר? הוא ניצל את הזמן לצלם רגע משפחתי קסום של אשתו ובתו הקטנה, ואנחנו רוצים להראות לכם איך נראים חיי הזוהר של אחת המשפחות המצליחות בארץ

הסגר האחרון היה קשה לאייל גולן, אחרי הכל הוא רגיל לחיות חיים הרבה יותר זוהרים מלשבת בבית, לרבוץ על הספה ולצפות בחדשות. אז נכון שזה חשוב גם לבלות בבית, אבל לכוכב גדול כמו אייל גולן זאת משימה לא פשוטה. למזלו, לפני כמה ימים התבשרנו על סיום הסגר ועל חזרה לשגרה ועכשיו הוא יכול לקבל את מנת הבילויים הרגילה שלו יחד עם המשפחה וחבריו הקרובים. ולפי הסרטון האחרון הוא בהחלט ניצל את הרגע ויצא לבלות עם הנשים של חייו ואפילו יש לנו את התיעוד של הרגע המשפחתי הנהדר הזה.

אתם קוראים נכון גם לזמר המצליח בישראל, יש צרכים אנושיים נורמליים וגם הוא צריך את המרחב לנשום קצת אוויר ולהשתתף בבילויים משפחתיים רגועים. זה היה נכון לפני כמה שנים וזה נכון גם עכשיו ובכלל בזמן האחרון ובכל התקופה האחרונה שבה הוא סוף סוף יכול היה להירגע מהחיים הסוערים שהיו לו בשנים האחרונות ולהשקיע בזמן איכות משפחתי. וזה מובן שבעתיים ברגע שמכניסים למשוואה את הנשים של חייו דניאל גרינברג והבת החדשה שלו מיאל.

את הסרטון הזה אסור לכם לפספס, אתם חייבים לצפות בסרטון ולראות את דניאל גרינברג במצב רוח טוב במיוחד, ברגע מיוחד מאוד בין אימא לתינוקת. רגע של אהבה בין אימא לבתה הקטנה. בסרטון עצמו אייל גולן לא השתתף אבל הוא כן היה הבמאי של הרגע הזה, שבו רואים את דניאל מניפה את הבת שלה באהבה גדולה ומעניקה לה נשיקה. אייל גם הדביק לסרטון את הכיתוב: "כמה אהבה".

ואיזה כיף זה להיות תינוקת כשההורים שלך הם אייל גולן ודניאל גרינברג, האפשרויות של מיאל הן בלתי מוגבלות ואנחנו בטוחים שהיא תגיע רחוק, וזה לא רק בגלל הגנים הטובים שלה משני הצדדים אלא גם בגלל האהבה הגדולה של הוריה. מעניין באיזה שלב תפתח מיאל חשבון ברשת החברתית ותעלה לשם סרטונים של עצמה, טוב אולי קודם כל כדאי שהיא תלמד לדבר וללכת, אין לנו ספק שאנחנו נקבל את הסרטונים שלה ברגע שזה יקרה.

רוצים לצפות בסרטון העצוב של אייל ומיאל? מה קרה לה? לחצו כאן לצפייה בהמשך הכתבה >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן