הלם הלם הלם! שמעתם מי החברה החדשה והפצצה של יובל שמלא?

האם יובל שמלא מסתיר את החברה החדשה שלו? אנחנו חושבים שיש לו חברה והוא פשוט רוצה לספר לכם, אבל לנו יש צילומי מסך של הטלפון של חברה שלו ואנחנו רוצים לחשוף זאת בפנים

אהבתם את ההופעה של יובל שמלא בגמר נינג'ה ישראל? אנחנו בטוחים שנהנתם לראות אותו זוכה בתחרות בפעם השנייה, מעניין אם יצליח לזכות גם בפעם השלישית. אבל בינתיים הוא יכול קצת ליהנות מהניצחון שלו ולטפח גם דברים אחרים שיש לו בחיים כמו למשל את הזוגיות שלו עם הזמרת אלה לי להב. למרות שיובל כרגע מכחיש את הפרסומים השונים על החיבור הרומנטי עם הזמרת אלה לי להב והוא טוען שהם רק חברים טובים לנו, לנו יש צילום מסך של הטלפון של הזמרת.

כאמור אלינו הגיע מידע שונה ואנחנו רוצים לחשוף אותו בפניכם, לא תאמינו אבל הצלחנו לשים את ידינו על צילום המסך של הטלפון של אלה לי להב בדיוק ברגע בו היא מתכתבת עם אלוף נינג'ה ישראל, יובל שמלא. בצילום מסך הזה מופיעות ראיות לכך שהשניים נמצאים במערכת יחסים קרובה יותר ממה שהם הסכימו להודות עד עכשיו, הדבר הראשון שזהו גם הדבר הבולט ביותר שרואים בצילום המסך הוא הכינוי השובב שמקבל יובל שמלא.

בשיחה ביניהם שמתנהלת באפליקציית המסרים הפופולארית וואטסאפ (כן, הם לא נסחפו אחר גל הנטישות האחרון של משתמשי האפליקציה), ניתן לראות שיובל זכה לכינוי המחמיא "יובל השואג" או כפי שזה מופיע במקור באנגלית "Yuval roar". ולאחר ביצוע של תקריב על צילום המסך ניתן גם להבחין בתוכן של הדברים ביניהם, כלומר את ההתכתבות האחרונה שלהם.

התכתבות זו, יובל היה זה שכתב לאלה לי להב: "לגמרי, לילה טוב נמשיך מחר". מה שמצביע על קיומו של קשר כלשהו בין השניים. צילום המסך של הטלפון של הזמרת נלקח מתוך פרסומת לסמסונג גלקסי שם היא הופיעה לאחר שנבחרה להוביל את הקמפיין יחד עם סלבריטאים נוספים. אנחנו מצרפים לכם את התמונות ותוכלו לבחון זאת בעצמכם, האם לדעתם השניים באמת נמצאים בזוגיות? בכל מקרה אנחנו ממליצים ליובל לקחת את זה לאט כי אלה עדיין לא הגיעה לגיל 18.

אז מי החברה האמיתית של יובל שמלא? עומרי חיון חושף את התשובה ותמונות שלה שישארו אתכם בהלם! לחצו כאן להמשך הכתבה בעמוד הבא לצפייה בתמונות >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן