מפורסמים נגד גל גברעם: "תפסיקי להתפשט, להיות ערומה ולדבר רק על סקס"

זה לא חדש שגל גברעם אוהבת להתפשט ולדבר על סקס.. עכשיו – פיינליסטית המירוץ למיליון שולפת ציפורניים ומעבירה ביקורת חריפה על משתתפת האח הגדול, מה גרם לה לעשות את זה? ובכן אולי זה ממש מפריע לה לראות מישהי שמסובבת גברברים בהצלחה גדולה כל כך או שזאת בכלל ביקורת נכונה? תמשיכו לקרוא!

כוכבת תוכנית הריאליטי המירוץ למיליון קארין קליינברג, פרסמה השבוע ביקורת נוקבת נגד הופעתה של גל גברעם בתוכנית האח הגדול. קארין אשר עוקבת מקרוב אחר המתרחש בבית האח לא אהבה את ההתנהגות המוחצנת והפרובקטיבית של גל במסגרת התוכנית: "אני לא יודעת מה גורם לנערה בת 19 לדבר כל היום על מיניות" היא כתבה. לאורך כל הפוסט נמנעה קארין מלהזכיר את שמה המפורש של גל, אבל לכל הגולשים זה היה ברור שהיא מתכוונת לגל גברעם.

כזכור,קארין השתתפה בעונה השביעית של המירוץ למיליון והצליחה להעפיל עם בעלה אריאל לגמר של התוכנית, וכעת היא ממש לא אוהבת את מה שהיא רואה על המסך בפריים טיים של ערוץ 13. קארין שמנהלת אורח חיים דתי, כתבה כך: "בלי קשר לעובדה שאני דתיה, אני מאמינה בתור אישה שיש דברים שנקראים ״רגעים אינטימיים״ מהמקום הזה שאף אחד לא צריך לדעת, וזה רק שלך ושלו".

הפוסט שלה צרם מאוד להרבה מהגולשים אשר הרגישו כי מדובר כאן בהטפת מוסר על רקע השקפת העולם הדתית שלה, ובמיוחד בימים אלה בהם התגבר השסע בין האוכלוסייה החילונית לאוכלוסייה החרדית. יחד עם זאת חלק מהעוקבים שלה הסכימו עמה במידה מסויימת אם כי הסתייגו מכך שהיא מעבירה ביקורת על נערה בת 19 שלא יכולה להגיב לה כרגע בגלל שהיא נמצאת בבית האח הגדול שכידוע מנותק מהעולם.

עוד הוסיפה בוגרת המירוץ למיליון כי "שום אישה לא צריכה לנופף בשיאים המינים שלה מול כל העולם ואישתו כאילו היא יצאה הרגע מסרט בנטפליקס, ובחייאת למה את צריכה לספר לעולם ״כמה זמן את יכולה להחזיק מעמד ?!?״" מאוחר יותר ניסתה קארין לחזור בה והבהירה כי הפוסט שלה נכתב כביקורת על כל דיירי האח הגדול ולא ספציפית על גל גברעם אבל אחת מהעוקבות שלה ציינה שהיא דיברה ספציפית על מישהי בת 19 שנמצאת כרגע בבית האח הגדול כך שזאת יכולה להיות רק גל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן