הלם! סרט סקס של דנה זרמון ובעלה מופץ ברשת – צפו בסרט ללא צנזורה

סרט סקס לוהט של הדוגמנית ובעלה דלף לרשת! האם זה אמיתי? דנה זרמון מעדכנת את הגולשים שלה בחדשות מרגשות ומספקת תשובה לאחת התעלומות הגדולות לגביה. האמת אנחנו הופתענו מאוד לגלות את זה ואנחנו מאמינים שגם אתם תופתעו.

מגישת הטלוויזיה דנה זרמון, יצאה בהצהרה מפתיעה והתייחסה לאחת מהרכילויות היותר עסיסיות שנאמרות עליה בחדרי חדרים. למי שלא יודע אנחנו נסביר שכבר שנים רבות קיימת טענה כי קיים סרטון שלה בעירום מלא שמסתובב אי שם ברשת, ובסרטון היא מצולמת כשהיא מקיימת יחסי מין עם בעלה גיא ביטון ובמשך כל הזמן הזה אנחנו התפללנו שהוא לא יגיע לדארק נט (לרשת האפלה) כי משם אתם יודעים הדרך קצרה לאבדון וקריסת היקום..חח לא באמת.

ועכשיו סוף סוף דנה מוכנה להתייחס לשמועה הזו והיא מגלה לנו שזו לא היא בסרטון, אז כולם יכולים לנשום לרווחה, ולהוריד את הקסדות מהראש כי לא צפוי כאן אף מצב חירום, אלא אם כן מדובר כאן באיזשהו ספין מתוחכם או שזה אולי רק הדמיון שלנו שבאיזשהו מקום היה רוצה שהסרטון הזה יהיה אמיתי, אבל בכל מקרה כדאי להמשיך הלאה. כי זה היה שקר, את התגובה המפורשת הזו סיפקה דנה למעריצה ששאלה אותה לגבי זה ברשת החברתית במסגרת

הדבר המעניין הוא שדנה אמרה שהיא ובעלה מעולם לא פתחו מצלמה בחדר המיטות. וזו טענה באמת מעניינת, כי מי שנכנס לחשבון האינסטגרם שלה יראה לאחר מספר שורות של תמונות את דנה זרמון מצולמת בחזיה על גבי מיטה ב….רוצים לנסות לנחש איפה? ובכן ב..חדר המיטות. אז עכשיו אנחנו ממש מבולבלים האם הזוג באמת לא פתח מעולם מצלמה בחדר המיטות? טוב, כנראה שנצטרך להסתמך על ההצהרה של דנה בנושא.

יחד עם זאת דנה אמרה גם שהיא חושבת שזה מאוד מחמיא שזוג אחר בחר להתחזות אליהם באותו הסרטון המדובר. ומי אנחנו שנערער על כך, במידה ואכן מסתובב אי שם ברחבי העולם זוג שבחר להתחזות לדנה זרמון וגיא ביטון בזמן שהם עושים סקס, אנחנו בהחלט נשמח לדעת על כך אנא עדכנו אותנו במייל האדום. כל זה נאמר בהומור כמובן, לפני מספר ימים הודיעה דנה כי לאחר זוגיות של 3 שנים עם בעלה גיא ביטון היא נכנסה להריון ואנחנו מאחלים לה כמובן המון המון מזל טוב!

רוצים לצפות בסרט של דנה ובעלה שדלף? לצפייה בסרט לחצו כאן ועברו לצפייה בעמוד הבא של הכתבה >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן