מסכן אביחי אוחנה! מעיין אשכנזי מתנשקת עם הבן זוג החדש והחתיך שלה!!!

אביחי אוחנה הולך להיות בהלם אחרי שיגלה על הנשיקה הלוהטת של האקסי שלו, מעיין אשכנזי – אחרי שביטלו את החתונה ואביחי לקח את טבעת האירוסים שנתן לה – עדיף שהוא לא יראה את האייטם המתנשק הבא!

לא תאמינו מה מעיין אשכנזי עשתה כדי להתגבר על הפרידה שלה מאביחי אוחנה. כזכור מעיין נפרדה מאביחי לאחר שהם היו בזוגיות ארוכה של שלוש שנים ואפילו התכוננו לקראת שלב מיסוד הקשר ואביחי אף קנה לה טבעת אירוסים. אבל לפני חצי שנה הם הודיעו על פרידה לאחר שהם הבינו כי לא ניתן יהיה להתגבר על הפערים בתפיסות השונות. ואביחי החליט למכור את הטבעת ומעיין נורא התבאסה מזה כי זה היה סמל לאהבה שלהם, והיא הייתה מעורבת בבחירה ובעיצוב של הטבעת.

לפני חודשיים מעיין אמרה שהיא מאחלת לעצמה שהגבר הבא שיהיה הבן זוג שלה יאהב אותה כמו שאביחי אהב אותה ואנחנו כמובן מצטרפים לברכה הזו. ועכשיו סוף סוף זה נראה שמעיין המשיכה הלאה ועלתה בחזרה על הסוס. לפורטל עומרי חיון הגיעו תמונות מהממות של מעיין אשכנזי רוכבת על סוס באיזור רמת השרון כשלצידה מופיע גבר שרמנטי. סקרנים לגלות מי זה? ובכן אנחנו יכולים לגלות שמדובר כאן בבוגר של תכנית ריאליטי שמכוון גבוה, עדיין לא זיהיתם?

אז תנו לעזור לכם, זהו אסף כהן מ-"דה וויס", המשתתף שזכור במיוחד בגלל הביצוע המרשים שלו בגמר התוכנית לשיר "דירה קטנה בחיפה". לאחר סיום התוכנית המשיך אסף להשקיע בקריירה המוזיקלית שלו ועכשיו הוא סיים לצלם את הקליפ הראשון שלו לשיר חדש שהוא עומד להוציא. ולטובת הקליפ הוא הזמין את מעיין אשכנזי לעלות על הסוס שלו. הכימיה ביניהם הייתה כל כך טובה, עד שהצמד הפגין כמה סצינות ממש לוהטות של נשיקות על השפתיים.

וכל זה תועד לעיני המצלמות, צוות ההפקה של הקליפ שמח מאוד על התוצאה שהם השיגו אבל מי שפחות אהבה את זה הייתה ארוסתו של אסף כהן, אשר דרשה להוריד את כל הקטעים הלוהטים בעריכה. זה קצת מבאס, אבל אנחנו מקווים שאסף כהן ילמד מזה ולהבא יבקש רשות מהאישה. ולגבי מעיין אשכנזי, אנחנו בטוחים שהיא תמצא סוס נוסף לעלות עליו. ואין לנו ספק שאנחנו נשמע עליה עוד בקרוב, דרך אגב לאחרונה הביעה מעיין את רצונה לעשות קאמבק לבית האח הגדול, אז אולי עוד צפויות לנו הפתעות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן