כמה שזה עצוב: השחקן שאתם כל כך אוהבים הלך לעולמו!

מוות של מפורסמים תמיד צמרר את הגולשים. גם הפעם יש סערה – עוד שחקן ענק מת במפתיע, הוא זכה בשלל פרסים על הופעותיו בקריירת המשחק העשירה שלו, בין השאר הוא זכה גם באוסקר בגיל 82 על התפקיד שגילם בסרט בגינרס, והפך לשחקן המבוגר ביותר שזוכה בפרס האוסקר.

איזה שבוע קשה עובר על הוליווד עוד לא הספקנו להיפרד מהאל הולברוק, שדיווחנו על פטירתו לפני כמה ימים וכבר אנחנו מקבלים דיווח על כוכב גדול נוסף שהלך לעולמו. הפעם ניאלץ להיפרד מכריסטופר פלאמר שהלך לעולמו בגיל 91. הוא זכור בעיקר בזכות הופעתו ההירואית בסרט המופלא "צלילי המוזיקה". אבל לא רק, לאורך הקריירה שלו בתעשיית הבידור הוא השתתף בהמון סרטים מצליחים ונחשב לשחקן איכותי במיוחד.

כריסטופר פלאמר נולד ב-1929 בטורנטו, הוריו התגרשו בגיל צעיר. למרות קריירת המשחק העשירה שלו, החלום המקורי שלו היה בכלל לעסוק במוזיקה ואת צעדיו הראשונים בתחום זה הוא עשה על הפסנתר, אבל לאחר מספר שיעורים הוא נטש את לימודי הפסנתר לטובת לימודי משחק. בסיום לימודיו הוא החל להשתתף בהפקות תיאטרון בברודווי, שם הפגין איכויות רבות שהובילו לזכייתו במספר פרסים.

הפריצה הקולנועית הגדולה שלו הגיעה ב-1964, אז שיחק בסרט "נפילתה של האימפריה הרומית". באותו הסרט הוא שיחק את תפקידו של קומדוס, הקיסר הרומאי. בזכות ההופעה המרשימה שלו, הוא קיבל את ההצעה להשתתף בסרט "צלילי המוזיקה", בסרט הוא שיחק את קפטן פון טראפ, אבא לשבעה ילדים שניסה להתנגד לשלטון הנאצי באוסטריה הכבושה זהו למעשה היה התפקיד של חייו. ההופעה שלו בצלילי המוזיקה הייתה בלתי נשכחת וסייעה לו לכל אורך הקריירה.

ומי הוא השחקן הישראלי שהלך לעולמו לפני 15 דקות? – הקליקו כאן לחשיפת שמו ופרטי המוות

ג'ולי אנדרוז ששיחקה לצידו של כריסטופר פלאמר בצלילי המוזיקה התעצבה מאוד לשמוע על מותו והספידה אותו: "עולם איבד היום שחן מושלם ואני איבדתי חבר יקר. אני אנצור את זיכרונות העבודה שלנו יחד ואת כל ההומור והכיף שחלקנו לאורך השנים." אל הספד זה הצטרפו רבים בתעשיית הקולנוע ההוליוודית אשר אבלים על אובדנו של השחקן האגדי כריסטופר פלאמר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן