"הוא היה מפוצץ אותי, עברתי התעללות קשה" – רוני נדלר כוכבת "אהבה חדשה" חשפה הכל

התעללות ואלימות קשה! כוכבת "אהבה חדשה" חושפת הכל ולא מתביישת יותר! מה הסוד הגדול שהסתתר בעברה של רוני נדלר? מה גרם לה לפתח קשיים בהתמודדות עם אנשים חדשים? ואיך היא הצליחה להיזכר בזה פתאום?

כל מי שצפה בסדרת הריאליטי אהבה חדשה לא יכול היה שלא להתרשם לטובה מהופעתה המסקרנת של רוני נדלר בסדרה. הזמרת הצעירה, חשפה בפני הצופים ובעיקר בפני המעריצים הוותיקים שלה, חלקים מהאישיות שלה שהם עדיין לא הספיקו להכיר. למרות שהיא העבירה חלק גדול משנות חייה מול המצלמות. בסרטון ההיכרות של רוני בסדרה, אמרה הזמרת והשחקנית שלפעמים היא מתקשה למצוא את הדרך להיפתח, כלומר קשה לה לבטוח באנשים חדשים שהיא מכירה אפילו אם זה למטרת זוגיות.

וזה מעורר המון שאלות כי למי שלא יודע, רוני נדלר הפכה לשחקנית כבר בשנותיה הצעירות, והיא בילתה חלק גדול מהחיים שלה על במות בהופעות מול מאות אנשים ורק לפני שנתיים היא הצטרפה לסיבוב הופעות שנערך באילת יחד עם כוכבי סדרת הילדים "מפרץ ההרפתקאות" ככה שאין לה בעיה לעמוד על במות. אבל נראה שיש לה עכבות ביחסים מהסוג הרומנטי. ועכשיו אנחנו גם יודעים למה ומה גרם לרוני לפתח את העכבות שלה.

לאחרונה פורסם ריאיון עם רוני בו היא חשפה כי בשנות ילדותה המוקדמות היא ספגה התעללות קשה בגן שלה בתור ילדה, לפי מה שהתגלה, רוני סבלה מאלימות מצידה של הגננת. זה היה מקרה חמור מאוד של אלימות אשר הותיר בנפשה צלקות. לפי מה שנחשף, כשרוני הייתה בת שנתיים הגננת אחזה בידה בצורה אכזרית, כלומר היא ממש הייתה תלויה מהאוויר בצורה ממש מסוכנת, ואז היא טלטלה אותה וזרקה אותה. עד עכשיו רוני הצליחה להדחיק את המקרה ואפילו היא לא זכרה שהוא התרחש. המקרה הזה צף בחזרה למודעות של רוני רק בעקבות טיפול נפשי שהיא עברה.

בזמן הטיפול שהיא עברה, המטפלת שלה יצרה עבורה קן זמן כחלק משיטה טיפולית שנקראת תרפיית קן הזמן, השיטה הזו מסייעת בהתמודדות עם רגשות שליליים והיא מסייעת לאנשים שקיימים בתוכם רגשות שליליים שהם לא יודעים להסביר אותם. אז כאמור בעקבות הטיפול רוני נזכרה בהתעללות האלימה שהיא עברה כשהייתה בת שנתיים אבל זה לא הכל, מסתבר שבכל פעם שאבא היה לוקח אותה לגן, רוני הייתה נכנסת להיסטריה, מתחילה לצרוח ואפילו שורטת אותו, ועכשיו הם סוף סוף מצליחים להבין מה גרם לה להתנהג כך. זהו מקרה עצוב מאוד וכולנו מקווים שרוני תתגבר על הטראומה הקשה הזו בהצלחה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן