אני בהלם! הארוסה של סטטיק – שרית פולק נכנסה להריון מבן אל תבורי?!?

סערה בתעשיית הבידור הישראלית! האם החברות והצמד הכי טוב בישראל יתפרק בגלל בגידות? איזו שמועה עסיסית הגיעה לאוזנינו, אתם חייבים לקרוא את זה! האם סטטיק ובת זוגו נכנסו להריון עוד לפני שהספיקו להתחתן?

גל שמועות מסעיר ביממה האחרונה את הרשתות החברתיות, לפי השמועות, נראה שהזמר והיוצר סטטיק עומד בקרוב להגשים את חלומו להיות אבא. אותן שמועות התחילו בגלל סרטון שהופץ ברשתות החברתיות השונות. הסרטון לא ארוך אבל הוא מסגיר מידע מאוד משמעותי על שרית פולק ארוסתו של סטטיק. בסרטון רואים כיצד סטטיק אוחז בנייד שלו ומצלם את שרית מושיטה את ידה לעבר מדף של מוצרים במה שנראה כמו שיטוט ברשת פארם כלשהי.

לאחר ששרית מושיטה את ידה למדף, סטטיק מבצע צילום תקריב ואז ניתן לראות שמדובר בחומצה פולית. למי שלא יודע במה מדובר, אז חומצה פולית זה תוסף תזונתי שמיועד לנשים בהריון. החומצה מסייעת להתפתחות תקנית של העובר במהלך שלבי ההריון ואפילו גם לפני. הטווחים היעילים של התוסף מדברים על כשלושה חודשים לפני ההריון ועד השליש הראשון של ההריון, כלומר עד החודש השלישי.

הגולשים ברשת החלו להפיץ סטוריז וסטטוסים שמספרים ששרית נכנסה להריון מסטטיק ואחרים אף הלכו רחוק יותר וסיפרו ששרית בכלל בהריון מבן אל תבורי חברו הטוב. לאחר בדיקת פורטל עומרי חיון, אנחנו יכולים לספר ששרית פולק וסטטיק עדיין לא בהריון. ולא, היא ממש לא נכנסה להריון מבן אל תבורי כפי שספירו שמועות ברשת. אבל על בסיס הצפייה בסרטון יכול להיות שהם מתכוננים לעשות את הצעד הזה ממש בקרוב. הדבר המעניין הוא שהם עדיין אפילו לא התחתנו והם כבר נערכים לקראת האפשרות הזו, כנראה שיש דברים חשובים מחתונה. בהקשר זה ראוי לציין כי סטטיק ושרית ניסו במהלך השנה החולפת להתחתן.

אבל זה היה בלתי אפשרי לעשות זאת בשנת 2020 בגלל התפרצות מגפת הקורונה. למעשה היה להם כבר תאריך בו הם סגרו את האולם בחדרה לטובת החתונה שלהם אבל נאלצו לשנות את התכניות. בהתחלה הם קבעו להתחתן במאי, אבל זו הייתה תקופת הסגר הראשון למי שזוכר והמצב לא היה פשוט. אז כשהם הבינו זאת, הם גם התחילו לקבל את העובדה שלא ניתן יהיה לערוך את החתונה בתאריך זה, אז הם דחו את החתונה לחודש אוקטובר באותה השנה אבל גם אז הם ראו שהדברים עדיין לא משתפרים ולכן הם כרגע נשארים במצב של המתנה עד לרגע בו ניתן יהיה להתחתן ללא הגבלות חמורות.

בן אל תבורי מגיב לראשונה לשמועות – האם הוא באמת היה בחדר המיטות עם הארוסה של סטטיק?.צפו בתגובה החריפה של הזמר בעמוד הבא הקליקו למעבר >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן