אמאלהההה! אתם חייבים לראות את הסרטון של אייל גולן עם מיאל התינוקת הקטנה!!

אייל גולן ואשתו דניאל לא מפסיקים לפרסם סטוריז ותמונות מרגשות עם התינוקת הקטנה שלהם! ומה צילם הפעם אייל גולן? מהו הכישרון הטבעי של מיאל, הילדה הקטנה של אייל גולן ודניאל גולדברג. מה הדבר הראשון שעושה אייל גולן בבוקר ואיך הוא מתמודד עם הסגר הממושך?

כמה זמן אנחנו נמצאים בסגר כבר, מישהו זוכר? זה נראה שזה לאט לאט הופך למצב קבוע בחיינו, שגרה שאנחנו מתחילים להתרגל אליה. גם עולם התרבות עדיין סגור והופעות נערכות עכשיו רק בזום. אמנים רבים מוצאים את עצמם ללא תעסוקה ונאלצים להמציא את עצמם מחדש. אבל לא כל אנשי תעשיית הבידור סובלים. יש כאלו שיודעים גם להפיק את המיטב מהמצב כמו למשל אייל גולן.

הזמר המצליח בישראל, יכול סוף סוף להירגע מהחיים הסוערים שהיו לו בשנים האחרונות ולהשקיע במשפחה היקרה שלו ובמיוחד במי שכרגע זקוקה להמון תשומת לב וזאת מיאל, הבת שלו ושל אשתו הנוכחית דניאל גרינברג. אתם חייבים לצפות בסרטון ולראות שעוד לפני שהוא הספיק לשטוף פנים בבוקר, אייל היה חייב קודם לצלם סרטון "בוקר טוב" עם מיאל.

בכל זאת, היא חייבת להתרגל למצלמה ולתקשורת. זה לא פשוט להתרגל לחיי הזוהר שכוללים חשיפה גבוהה למצלמות ולציבור. אבל יש לנו תחושה שהיא מתחילה להתרגל לעניין. בסרטון בו היא מצולמת ניתן לראות שבהתחלה היא מביטה הישר אל המצלמה. וזה הדבר כי חשוב שיודע כל מי שלוקח חלק בעולם הבידור. אין ספק שיש לה את זה, הרי גם לאשתו של אייל גולן, דניאל יש עבר מכובד מול המצלמות.

אז יש לה גנים טובים משני הצדדים. ואם כבר גנים טובים, גם לליאם גולן יש חלק מהגנים האלה. ליאם כידוע הוא בנו הבכור של אייל הגולן מנישואיו הראשונים לאילנית לוי. ולאחרונה התבשרנו כי הנער הצעיר הקליט יחד עם אביו שיר ראשון. זהו למעשה שיתוף הפעולה המקצועי הראשון שלהם, עד כה השיר לא פורסם לקהל הרחב ונותר לנו להישאר סקרנים בתקווה שיום אחד נוכל להאזין לו.

רוצים לראות את הסרטון של מיאל הקטנה צועקת "אבא" והיא אפילו לא בת שנה?!! לחצו כאן להמשך הכתבה וצפייה בסרטון בעמוד הבא >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן