הגרוש של מאיה בוסקילה חושף: "הגיע הזמן שתגלו את האמת על מאיה הבוגדנית"

בחודש ספטמבר בשנת 2019, זה סוף סוף קרה. מאיה בוסקילה ועוזי אזולאי עמדו מתחת לחופה בגן אירועים בכפר סבא והבטיחו זה לזו חיי אהבה מאושרים. עוזי אזולאי כזכור הוא בעלה השני של מאיה, הוא כיום בן 48, בעבר הוא היה כדורגלן. חתונתם נערכה כשמונה שנים לאחר החתונה עם בעלה הראשון, מתן כהן. אבל בדומה לנישואים הראשונים גם הפעם דברים לא הסתדרו והנישואין מגיעים לסיומם מוקדם מהצפוי. הזוג המסוכסך הגיע למבוי סתום והם נמצאים כרגע בתהליכים משפטיים. לפני מספר ימים הם נפגשו על מדרגות בית הדין הרבני.

האמת היא שלאורך כל הדרך הזוגיות שלהם ידעה עליות ומורדות וכמובן סערות רבות. המסע הרומנטי שלהם התחיל בשנת 2019 לאחר שהחלו לצאת אחד עם השנייה. אחרי כמה חודשים הפתיע עוזי אזולאי את מאיה בוסקילה על הבמה בזמן ההופעה שלה והציע לה נישואין. הזמרת התרגשה מאוד והסכימה. אבל תחזיקו חזק..תיכף מגיעה תפנית חדה בעלילה, חולפים מספר שבועות ובום, הזוג מחליט לבטל את האירוסים.

כולם נותרים בהלם, ולפני שאנחנו מספיקים לעכל, מאיה כבר מתחילה למחוק את כל התמונות שלהם מחשבון האינסטגרם שלה ואז…תתכוננו כי מגיעה לה עוד תפנית הזוג מודיע על כך שהחתונה שלהם עומדת להתקיים בכל זאת. ובשלב זה מתחילות שמועות לא מבוססות על כך שמאיה נכנסה להריון אבל בסוף זה התברר כמידע שגוי. ואז מגיעה שנת 2020 המקוללת ואיתה גם התפרצות מגפת הקורונה. למאיה זה מספיק והיא מחליטה להודיע לכל העולם באמצעות הרשת החברתית

על כך שהיא נפרדת מבעלה השני, עוזי אזולאי אבל אז כמה מפתיע, מגיעה תפנית נוספת והפרסום על הפרידה נעלם מהעמוד שלה. חולפים כמה חודשים ואז הכל מתפוצץ. עוזי אזולאי עוזב את ביתם המשותף ובתקשורת מתחילות להתפרסם האשמות הדדיות. עוזי אזולאי צוטט כמי שאמר שמאיה יורקת לבאר ממנה היא שתתה במשך 3 שנים ועל כך שהיא לא ראויה לענוד את טבעת הנישואין.

מאיה עצמה צוטטה בשנה שעברה כמי שאמרה על עצמה שלפעמים היא יכולה להיות פשוט בלתי נסבלת עבור בן הזוג שלה. בשלב מאוחר יותר גם התפרסם כי מאיה שלחה מכתב לעוזי בו היא ביקשה לקבל ממנו גט ועל פניו נראה כי הצד השני לא מעוניין לתת לה את זה. כעת הם נפגשים אך ורק בבית המשפט עד לסיום ההליך המשפטי או עד שהם יכריזו על קאמבק נוסף, קשה לדעת מה יתפתח במקרה של הזוג הזה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן