דיווח ראשוני: אחרי יהודה בארקן עוד שחקן ענק מת בפתאומיות!

לרשימת השחקנים שמתים מצטרף עוד שם של שחקן גדול.. אחד הכוכבים הגדולים בהוליווד הלך לעולמו, מה היה השיא שהצליח לשבור ואילו שמועות היו על מצבו הבריאותי?

הוא היה אחד הכוכבים הענקים של תעשיית הסרטים והסדרות האמריקנית, הוא השתתף בשורה של להיטי ענק שכללו סרטים כמו: "הארי המזוהם" "הפירמה", "כל אנשי הנשיא". הוא ידוע בעיקר בגלל זה שהוא היה מקבל תפקידים של דמויות מאוד רציניות. והוא עשה זאת בצורה נהדרת בהופעה שהביאה אותו לעמוד על הפודיום של הטקסים היוקרתיים של תעשיית הבידור.

לצערנו כעת מפעל חייו הגיע לסיומו, אבל הוא השאיר מורשת ענקית אחריו. פורטל עומרי חיון מרכין את הראש ועושה כבוד ל-האל הולברוק שהלך לעולמו בגיל 95, זה קרה בזמן ששהה בביתו בבוורלי הילס בקליפורניה. סיבת המוות עדיין לא פורסמה אבל מסתבר שזה קרה כבר לפני מספר שבועות. כנראה שמשפחתו העדיפה להמתין עם פרסום ההודעה.

הייתה לו קריירת משחק מאוד מוצלחת והוא זכה בעבר בחמישה פרסי אמי. האל הולברוק גם מחזיק בשיא ייחודי בתעשיית הסרטים, הוא השחקן המבוגר ביותר בהיסטוריה שזכה להיות מעומד לפרס האוסקר. הוא עשה זאת ב-2008 בזמן שהיה מועמד לפרס על ההופעה המרשימה שלו בסרט "עד קצה העולם" שם שיחק בתפקיד המשנה. באותו הסרט הוא גילם את רון פרנץ, האיש שליווה את גיבור הסרט לאורך המסע שלו בקליפורניה.

כאמור עדיין לא נחשף מהי הסיבה שההודעה על מותו יצאה מאוחר יחסית. כי על פי מה שפורסם הוא נפטר כבר ב-23 לינואר. בנוסף לכך יש שמועות על כך שכבר תקופה ארוכה האל הולברוק סבל מבעיות בריאותיות. ואפילו קיימות שמועות על כך שהוא סבל מסרטן. הבמאי הידוע סטיבן ספילברג, אמר לאחר הדיווח על  מותו של הולברוק כי ברגע שראה אותו בהופעה בפעם הראשונה על סט של אחת מהסדרות בהן השתתף הוא לא הפסיק לחלום על שיתוף פעולה עם שחקן כל כך מוכשר והוא הצליח להשיג זאת 42 שנים לאחר מכן כשהם שיתפו פעולה ביחד בסרט לינקולן שיצא לאקרנים ב-2013.

את סיבת המוות העצובה והמצמררת של האל לא רציתי לפרסם ככה על ההתחלה. צריך לעשות לו גם כבוד! הוא היה שחקן גדול והקדים את זמנו זה בטוח! התאבד? לצפייה בסיבת המוות בעמוד הבא לחצו כאן >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן