אייל גולן בהלם! רוסלנה רודינה התחתנה בחתונה סודית עם בן הזוג!

מי זה החבר שרוסלנה רודינה מסתירה כבר מעל שנתיים? האם הם עומדים להתחתן? למה היא אמרה אתמול שהיא עדיין מחכה להצעת נישואין ממנו? ומה ממש מרגיז אותה?

רוסלנה רודינה עלתה בימים האחרונים לכותרות לאחר שהעבירה ביקורת חריפה על התקהלויות חסרות אחריות בתקופה בה כל המדינה נמצאת עדיין תחת הגבלות הסגר. רוסלנה העבירה ביקורת בעיקר בהקשר של הלוויות ההמוניות שראינו בשבוע האחרון. באותן הלוויות מדוברות נראו תמונות של עשרות אלפי אנשים מצטופפים ללא מסיכות. בזמן שבו תעשיית הבידור סובלת ממגבלות קשות.

רוסלנה לקחה מאוד קשה את הפרות הסגר וכתבה לפני כמה ימים: "אם אני לא מרשה לעצמי ללכת לאירועים פרטיים מצומצמים, אז גם אתם לא. ואם אני יושבת בבית אז אין סיבה שאחרים יצפצפו". אנחנו מאמינים כי חלק מהכעס שלה ככל הנראה נובע גם בגלל שהתפרצות וירוס הקורונה פגעה בהכנות שלה לחתונה עם בן זוגה.כן, מסתבר שהיו לרוסלנה תכניות למסד את הקשר שלה. יחד עם זאת, אתמול הצהירה רוסלנה שהיא עדיין לא זכתה לקבל הצעת נישואין רשמית,

רוסלנה ובן הזוג כנראה היו רוצים להתחתן באירוע רב משתתפים ועם חגיגות ללא הגבלות וללא מסיכות. ובתקופה זו, זה בלתי אפשרי וכל פעם שמתקיימים אירועים המוניים במרחב הציבורי, היא מרגישה כנראה שהחלום שלך ושל בן זוגה מתרחק. הזוגיות של רוסלנה, זה עניין מאוד רגיש עבורה. במיוחד בזמן שבן הזוג מעדיף להישאר מחוץ לאור הזרקורים.

אבל אנחנו בפורטל עומרי חיון, כבר יודעים את השם שלו, קוראים לו איתי פז והוא בן 34, הוא נמצא בקשר זוגי עם רודינה כבר שלוש שנים והם גרים ביחד בדירה ברמת גן. הוא ממש סולד מהופעות בתקשורת כפי שכבר הצלחתם להבין. תחום העיסוק העיקרי שלו לפי מה שאנחנו מבינים הוא בעסקי הנדל"ן. אחד הפרטים העסיסיים ביותר שידועים לנו לגביו הוא שהוא הכיר את רוסלנה עוד בזמן שהייתה עם אייל גולן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן