אבאלהההה! אתם חייבים לראות את הסרטון של דניאל גרינברג עם התינוקת – מיאל גולן הקטנה

דניאל גרינברג מפגיזה בסטורי מרגש עם התינוקת הקטנה – מיאל גולן! נראה שיחד עם בעלה הזמר המפורסם הם גורמים לגולשים להבין שהזוגיות שלהם חזקה מכל דבר! צפו בסרטון המרגש של מיאל ודניאל!

אחרי שראינו בימים האחרונים את אייל גולן מפרסם סרטון שלו יחד עם מיאל ויאן. גם אשתו דניאל החליטה שהיא רוצה להצטרף לחגיגה. ופרסמה סרטון מקסים שלה עם הבת הבכורה שלה מיאל. כידוע לכם מיאל היא הבת המשותפת של אייל גולן ודניאל והיא רק בת חצי שנה. אבל עם הורים כל כך מפורסמים, אין סיכוי להישאר רחוק מאור הזרקורים, במיוחד בעידן הרשתות החברתיות.

לפני כמה שבועות פורסם על כך שדניאל עומדת להיכנס עם הדיירים החדשים בעונה הנוכחית של האח הגדול וכולנו נורא ציפינו לרגע הזה. כזכור דניאל כבר השתתפה בעבר באח הגדול. זה קרה ב-2018 בעונה ה-9 של התוכנית, אז נכנסה דניאל לבית באמצע העונה והצליחה לשרוד 40 ימים בבית האח. וגם בעונה זו היא הייתה אמורה להיכנס באמצע העונה.

אבל למרות שהוצע לה שכר גדול של 220 אלף ש"ח, היא סירבה והעדיפה להישאר בבית עם מיאל ואייל. אז למה היא סירבה לשכר כזה גבוה אתם שואלים? ובכן אנחנו יכולים רק לשער שיש לזה קשר לבעלה, אייל גולן, אחד האנשים המצליחים ביותר בתעשיית הבידור הישראלית שהרוויח סכומים אסטרונומיים ונחשב לאחד האנשים העשירים בארץ. ברגע שמכניסים את זה למשוואה, מבינים כי סכום כזה עבור אשתו דניאל, זה לא נחשב לסכום מפתה מספיק בשביל לגרום לה לעשות צעד שכזה.

וזה נכון עוד יותר ברגע שמחברים לזה גם את השכר של שולה זקן שהופיעה העונה באח הגדול והספיקה כבר להיות מודחת. לפי הפרסומים, לשולה זקן הובטח שכר של חצי מיליון שקלים עבור השתתפותה בתוכנית. וככל הנראה דניאל הבינה כי מוצע לה שכר נמוך מדי והיא לא הרגישה שרוצים אותה מספיק, בשביל שהיא תסכים לעשות צעד שכזה בשלב בחייה בו היא כבר הפכה למבוססת. וכמובן לא שכחנו את השיקול הכי חשוב וזאת בתה הקטנה מיאל שמאוד זקוקה לאימא שלה ויהיה קשה אם אימא שלה תבחר להעדר מחייה למספר שבועות.

רוצים לראות את הסרטון של מיאל הקטנה עם אבא אייל גולן והיא אומרת לו "אבא" והוא בשוק!!! לצפייה עברו לעמוד הבא של הכתבה לחצו כאן >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן