דרמה! ציפי רפאלי קיבלה חנינה ותשתחרר מכלא נווה תרצה בשעות הקורבות?

האם החלום הגדול של ציפי רפאלי להשתחרר מהכלא ולקבל חנינה עומד להתקיים? עצומה חדשה שמפיצים אנשים בתעשיית הבידור קוראת לשחרר את ציפי מהכלא! ואיך רפאלי שורדת מאחורי הסורגים? רמז? היא ממש סובלת

מה קרה לציפי רפאלי מאחורי הסורגים בכלא? היא סובלת מאד, לאחרונה אנחנו מזהים יותר ויותר פרסומים של ידיעות על ציפי רפאלי ועל הקושי הרב אותו חווה אימא של בר רפאלי בכלא. כזכור ציפי התנדבה לשאת בעונשה של בר, בגלל עבירות המס שביצעה בתה. ולאחר שבית המשפט הסכים היא נכנסה במקומה לכלא במהלך חודש ספטמבר בשנה שעברה. בנוסף לכך דווח לאחרונה כי ציפי נמצאה חיובית לוירוס הקורונה.

לפי מה שדווח, ציפי רפאלי נדבקה בוירוס בגלל ששהתה ליד חולה מאומת בכלא. כידוע היא מרצה את העונש שלה בכלא נווה תרצה. ובגלל שהיא בת 66 היא נמצאת בקבוצת גיל עם הסיכון הגבוה ביותר לוירוס הקורונה. בנוסף לכך, לאחרונה גם טען הרופא האישי שלה שיש לאשפז אותה בהקדם בבית החולים בגלל שהיא נמצאת בסכנת חיים. כדאי להזכיר שחודשיים לפני שנכנסה לכלא, ציפי התאשפזה בבית החולים בגלל שנמצאה אצלה בעיה בלב.

וכעת הרופא שלה פנה בצורה ישירה אל שירות בתי הסוהר והפנה אליהם את הדרישה לאשפז את ציפי במהרה בגלל החמרה במצבה הרפואי. גם המשפחה מצטרפת לטענות אלה וטוענת להזנחה רפואית. בנוסף לכך, החלה להתגלגל ברשת בימים האחרונים, עצומה שמטרתה לאסוף 10,000 חתימות של אזרחי מדינת ישראל. עד כה נאספו רק 2,876 חתימות ויש עוד דרך ארוכה לעצומה כדי להגיע ליעד הסופי.

את העצומה מקדמים אף אנשים בתעשיית הבידור אשר החלו להפיץ את המסמך גם ברשתות החברתיות. הדבר המעניין הוא שהעצומה האחרונה שהופצה בהקשר של משפחת רפאלי, הייתה עצומה נגד בר רפאלי ונגד ההופעה שלה כמגישה באירוויזיון שנערך בארץ לפני שנתיים. כזכור עצומה זו נכשלה ובר רפאלי אכן הנחתה את האירוע ההיסטורי שנערך בארץ.

מה קרה לציפי רפאלי באמצע הלילה בכלא? מי האסירה שיושבת על רצח שניסתה לדקור אותה? צפו בתמונות של רפאלי בדרך לבית חולים לחצו כאן לצפייה בעמוד הבא >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן