זהירות ספוילר! יובל שמלא הוא באמת המנצח בגמר "נינג'ה ישראל 2021" ?!

חשיפה בלעדית! לפורטל עומרי חיון הגיע מידע על הזוכה האמיתי של נינג'ה ישראל ואנחנו ממש רוצים לגלות לכם אותו, אבל יש לנו גם את התיעוד הזה בו נראים צמד מנחי התוכנית מכריזים על המנצח. תגובת קשת לסרטון הוא שהם צילמו מספר גרסאות של זוכים אפשריים, האם אתם מאמינים להם?

עכשיו אנחנו יכולים לחשוף כי בתחילת העונה הצלחנו להשיג סרטון בו הוכרז על המנצח של העונה הנוכחית של נינג'ה ישראל. זהו סרטון שצולם מרחוק על ידי מקור סודי שאנחנו בשלב זה לא מתכוונים לחשוף. אותו "מרגל" הצליח להתמקם בעמדה אפשרה לו לצלם את טקס ההכרזה על הזוכה של נינג'ה ישראל לשנת 2021. בגלל שהסרטון צולם מרחוק, קשה להבחין מי נמצא על הבמה בזמן ההכרזה, אך ניתן לשמוע היטב במי מדובר.

בסרטון ניתן לשמוע את אסי עזר ורותם סלע, מנחי התוכנית. מכריזים בצורה חגיגית על יובל שמלא כמנצח של נינג'ה ישראל לשנת 2021. לאחר ההכרזה החגיגית אף ניתן לשמוע וגם לראות את הזיקוקים החגיגיים משוגרים אל השמיים. הסרטון נראה מאוד אותנטי, ולדעתנו הוא בהחלט עשוי לרמוז על תוצאת הסיום בגמר של התוכנית. בשלב זה של העונה אנחנו כבר יודעים להגיד מי הם 12 המתמודדים אשר סיימו בהצלחה את המאבק על המקום בגמר.

המתמודדים שהצליחו להעפיל לחלק השני של הגמר של התוכנית הם: גור ארד, רועי בן יקר, ישי כלפון, נתאי הדר, עומר מאיר, דימה דומקוב, פיליפ אנופרייב, אלכס חזנוב, גיל מרנץ, יובל שמלא, יוסי בן יוסף ויניב הכט. כאמור, סך הכל מדובר ב-12 מתמודדים וזאת הפעם הראשונה שכמות גדולה כל כך של משתתפים מצליחה להעפיל לשלב הזה. וזה שיא חדש של התוכנית.

למי ששכח יובל שמלא הוא אחד המתמודדים המצליחים ביותר בנינג'ה ישראל. את העונה הראשונה הוא סיים כמנצח התוכנית, למרות שנכשל להגיע בזמן לפסגת הר המידוריאמה. ובעונה השנייה הוא זכה להגיע לחלק הראשון של הגמר אבל לא הצלחי להעפיל לחלק השני לאחר שכשל בסולם הסלמון. השנה הוא הצליח להתמודד עם האתגר הזה היטב והעפיל לחלק השני של הגמר, כעת נותר לראות אם הסרטון שחשפנו כאן בפורטל עומרי חיון אכן ינבא נכון את הזוכה של העונה ויובל שמלא יקטוף גם השנה את המקום הראשון. מה דעתכם? צפו בסרטון שהדלפנו בתחילת העונה ותחליטו בעצמכם!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן