משתתף "נינג'ה ישראל" של ערוץ 12 אושפז בטיפול נמרץ בבית החולים! לא תאמינו מה מצבו

רגע אחרי הגמר הגדול! מי אושפז בבית חולים? לאט לאט הופכת נינג'ה ישראל למועדון סגור, מספר מתמודדים מביעים את התסכול שלהם מתופעת ה"פייבוריטיזם" ואחד המתמודדים המצליחים של התוכנית בשנים האחרונות נאלץ לחזור לחדר הניתוחים בפעם השלישית

התוכנית נינג'ה ישראל הפכה בשנים האחרונות, לאחת התוכניות המובילות בפריים טיים הישראלי. זו היא למעשה התוכנית המובילה של ערוץ 12 שזוכה לאינספור קידומים ואזכורים בשאר המשדרים של הערוץ. מעבר לכך התוכנית סייעה גם להתפתחותו של ענף שלם בתעשיית הכושר הגופני עם מדריכים וקורסים ייעודים. בנוסף לכך,תרמה התוכנית גם להופעתם של מתקנים רבים ברחבי הארץ תחת ההשראה שהתקבלה מהתוכנית. אבל דווקא עכשיו מתחילות להצטבר מספר תלונות כנגד התוכנית.

קשה להאמין אבל זה נכון, לא הכל נוצץ שם, לאחרונה צצים עוד ועוד סיפורים שמטילים צל אפל על התוכנית. לפני מספר ימים נחשפנו כולנו לתלונותיו של אחד ממשתתפי הגמר של התוכנית, רועי בן יקר שטען לתחושות קשות של השפלה לאחר שהשקיע זמן רב באימונים כדי להגיע לרמת מסוגלות שתאפשר לו לסיים את המסלול בהצלחה. בן יקר טען כי למרות המאמצים האדירים שהשקיע וההישגים המעולים שלו, עורכי התוכנית העדיפו להתעלם ממנו מפני שהוא לא מביא מספיק רייטינג.

טענות דומות השמיע גם המשתתף נתאי הדר שסבל מחוסר חשיפה. הדבר המעניין בהקשר הזה הוא מדוע בוחרים עורכי התוכנית להתעלם מספורטאים מצליחים בשעה שהרייטינג של התוכנית מצביע על ביצועים יפים כל כך. האם הם לא חוששים מחשיפת יתר של הדמויות הקבועות של הריאליטי? לפי טענות אלו, מתקבל הרושם כי זו היא מדיניות מכוונת.

כעת כשאחד מכוכביה הגדולים ביותר של התוכנית, מתן בלו נכנס לחדר הניתוחים בפעם השלישית (החלמה מהירה!!), כדי להוציא את הברזלים והברגים שהושתלו ברגלו לאחר הפציעה החמורה שעבר, אולי כדאי לעורכי התוכנית להתחיל לקדם גם משתתפים אחרים. כדי שהתוכנית תוכל להמשיך לייצר גיבורים נוספים ולא תפעל כמועדון סגור.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן