עומרי חיון חושף את רשימת דיירי "האח הגדול" החדשים המלאה והסופית!

חשיפה בלעדית! תכירו את דיירי "האח הגדול" החדשים והמפורסמים! – עומרי חיון עושה סדר בשמועות וחושף את רשימת דיירי "האח הגדול 2021" המלאה! כוכב "הישרדות" בפנים וגם כוכבת התוכנית "אהבה חדשה" שנעלמה מהאינסטגרם. והאם קארין ולינור יקבלו את הגבר החתיך שחיכו לו? מי נכנס? תמשיכו לקרוא!

נועה יונני, בת 30 השתתפה ב"אהבה חדשה" – נולדה באשקלון, שירתה במחסום ארז ולמדה תואר במשפטים במכללת פרס ברחובות. כיום היא גרה בגבעתיים עם שותפה ועובדת כמשפטנית במשרד רואי חשבון. כל חייה נועה חלמה להיות עורכת דין מצליחה ואשת קריירה והיום כשהיא עובדת כמשפטנית בחברה גדולה היא מתפנה למצוא אהבה.

יוסי בובליל, בן 38 מנתניה. השתתף בעבר ב"הישרדות" גר בעבר בניו יורק במשך 16 שנים וחזר לגור בארץ לפני כשלוש שנים. גלישת גלים היא התחביב האהוב עליו ביותר, והוא נהנה לגלוש בזמנו הפנוי. מה שמעצבן אותו יותר מהכול הם אנשים שלא מסכימים איתו ונכנסים איתו לויכוחים. בשביל להירגע הוא צופה בים, יוצא להליכה על החוף או משחק משחקי וידאו.

דניאל לוין, בן 33, מתמודד חדש ולא מפורסם – דניאל הוא עורך דין חתיך ורווק, שלפי המקרובים עליו בא לעשות סדר בבית "האח הגדול" ולכבוש את הלב של אחת הבנות בבית.

אלמוג חדד, בת 26 – מתמודדת חדשה ולא מפורסמת – רווקה מבוקשת המתנשאת לגובה מכובד של 1.76, אלמוג שהשתתפה גם היא בתחרות מלכת היופי בשנת 2014, שנתיים לפני מלכת היופי במיל' השוכנת בבית "האח הגדול"

אבל זאת לא הרשימה המלאה! בת הזוג של רמי ורד נכנסת בסוף לבית או לא? לצפייה ברשימה הסופית של 6 הדיירים שיכנסו לבית כולל דייר אחד מאד מפורסם שאני לא מאמין שאשכרה הצליחו לשכנע אותו להיכנס!!! תמשיכו לקרוא את הכתבה בעמוד הבא! לחצו כאן להמשך גלישה לכתבה בעמוד הבא >>>

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן