מעלפים!! אתם חייבים לראות את הסרטונים של דרור קונטנטו עם הבת שלו שושו

צפו בסרטון אחד מרכזי שמרכז כמה טיקטוקים וסטוריז מהממים של הבת הקטנה של דרור קונטנטו מ"האח הגדול" – הקשר המיוחד שלהם מתועד טוב מאד ברשתות החברתיות!

דרור קונטנטו הוא דייר מאד בולט בעונה החדשה של "האח הגדול" – רוב הבית הולך לדבר איתו לשמוע מה הוא חושב שיש בלאגן בבית, דרור גם הפך להחבר הכי טוב של זהבה בן והצופים אוהבים את הקשר הזה שיש להם. לא פעם במהלך העונה סיפר דרור בדמעות על הבת הקטנה שלו- שושו שמחכה לו מחוץ לבית המצולם בנווה אילן. עכשיו אנחנו חושפים סרטונים קצרים – סטוריז וטיקטוקים שלהם יחד הורסים!

בגיל עשרים וחמש עזב דרור קונטנטו את הקהילה הנוקשה והמצומצמת של יהדות חרדית והחליט להיכנס לעולם האופנה הישראלי המצויד בעין חדה לאופנה, חזון ייחודי לעיצוב והבנת גוף נשי. כמה שנים אחר כך הוא הביא את בתו החמודה לעולם וכעת היא נחשפת לראשונה בתמונות פוטוגונית ביחד עם אביה, דרור. נראה כי אהבה גדולה שוררת בין השניים והעתיד שלה עוד לפניה.

בעבר הוא נישא לחברת ילדות והסתיר את הנטייה המינית שלו אך האבהות שנתנה לו אומץ לחיות כמו שהוא רוצה, אבל הרחיקה ממנו גברים. המעצב דרור קונטנטו, האיש והשפם, כובש את המסך מבית 'האח הגדול', וכעת חושף תמונות עם בתו הבכורה והחמודה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן