לינור לרמי ורד: "אני כל כך חרמנית עליך, כולם פה בבית נראים לי כמו בולבולים מהלכים"

בשיחה אישית שערכה לינור סביניק עם רמי ורד היא אמרה לו: "אני כל כך חרמנית. אני על קצות האצבעות, אני רואה את כולכם כמו בולבולים מהלכים". ומה עשו רמי ולינור במקלחת שהכל צולם ולא צונזר??! תמשיכו לקרוא

האם הם סוף סוף לינור סביניק ורמי ורד הלכו עד הסוף ועשו סקס כמו שהם כל כך רוצים? בשיחה אישית שערכה לינור סביניק עם רמי ורד היא אמרה לו: "אני כל כך חרמנית. אני על קצות האצבעות, אני רואה את כולכם כמו בולבולים מהלכים". השידור הוסט משם מיד לאחר מכן עקב התכנים הנועזים אבל נראה שלינור חרמנית אש ולא מסוגלת להתאפק יותר.

כבר באותו הלילה רמי ורד הגיח אליה למיטה והיה נראה שהאווירה מתלהטת. בשידור החי נראו לינור ורמי שוכבים במיטה יחד ובשלב מסוים לינור ניגשה לעברו ונכנסה תחת השמיכה שלו. בהמשך רואים את רמי מרים את הרגל שלו ומעביר אותה על לינור כמה פעמים. כזכור, רמי אמר שהוא חלם על לינור חלומות מיניים ושהיא עושה לו נזק חמור בגוף (רמז לאבר אחד ספציפי) ולפני כמה ימים ספרנו לכם על הקטע שרמי אמר בבית שהוא רוצה לזרוק את לינור על לקיר עם החולצה החשופה שהיא הייתה עימה.

אנו נזכיר לכם כי רק לפני יומיים נראו לינור ורמי שוכבים במיטה יחד עם קארין ובשלב מסוים רמי הסניף את לינור וחיבק אותה חזק: "קשה לי איתך אני לא יודע מה לעשות". בהמשך השידור ראו את רמי מרים את הרגל שלו ומעביר אותה על לינור כמה פעמים, הסקס של השניים נראה קרוב מתמיד. ומה עשו רמי ולינור במקלחת שכל המצלמות צלמו רק אותם? צפו בסרטון המלא מהשיחה החרמנית של לינור ועד הסצנה המינית במקלחת – צפו ללא צנזורה בוידאו הבא!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן