פפראצי בלעדי! אסיף אלקיים ובחורה דתייה בדייט

אסיף אלקיים מהאח הגדול נצפה אחרי הפרידה עם בחורה דתיה בשם נרקיס באזור פארק הירקון – יש האומרים שנרקיס המתינה 20 דקות עד למפגש המיוחל

לא מעט מים זרמו בנהר מאז הפרידה של אסיף אלקיים ומעיין אדם, כעת מתברר כי לבחור יש חברה חדשה, כאשר על פי מקורבים לדייר האח הגדול לשעבר, במהלך הסגר השלישי הוא הכיר את בת זוגו החדשה והשניים נמצאים בתחילתו של קשר חדש ומרגש. בת הזוג החדשה של הדובר לשעבר של אורן חזן ויוצא האח היא בת גילו, ואלקיים בוחר לשמור את זהותה מחוץ לאור הזרקורים בשלב זה. למערכת פורטל עומרי חיון הגיעו תמונות של אסיף עם בחורה דתיה בשם נרקיס. האם זאת החברה החדשה שלו?

כאמור, אסיף אלקיים מהאח הגדול נצפה אחרי הפרידה עם בחורה בשם נרקיס באזור פארק הירקון – יש האומרים שנרקיס המתינה 20 דקות עד למפגש המיוחל. מרבית הפגישות מתקיימות בבתים של השניים, אז בשלב זה הם לא יותר מדי יסתובבו ברחובות. נראה כי אסיף שכח את מעין אדם והפרידה הכואבת וכעת הוא עם הפנים קדימה.

רק לאחרונה אסיף נשאל על הדיווחים שהיא המשיכה הלאה וכבר בקשר רומנטי חדש – אך לא אהב את השאלה וסירב לענות על כך: "אל תשאל את השאלה הזו, אל תשאל. זה מה זה לא סבבה השאלה הזו. אני מאחל למעיין רק טוב. תמיד איחלתי לה רק טוב, שום דבר לא השתנה מאז". אמר אסיף בזמנו.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן