אל תפספסו: מדונה במסר מרגש לישראלים

כ-35 אלף אנשים הגיעו אתמול להופעה המטורפת של מדונה בישראל, וככה היא פתחה את הערב במילים האלה עם מסר ברור "הגיע הזמן לשלום", תכלס? מגיע לה לייק על הדברים שאמרה.

תודה שאירחתם אותי. אני רק לנצל את ההזדמנות כדי להגיד כמה מילים על להיות כאן, דברים שחשובים לי. בחרתי להתחיל את סיבוב ההופעות שלי בישראל, בגלל סיבה ספציפית ומיוחדת מאוד – הסכסוך במזרח התיכון שמתרחש אלפי שנים וחייב להיפסק.

אולי שמתם לב, יש כאן ארגונים לא ממשלתיים שמייצגים את ישראל ופלסטין ביחד, יש הרבה אנשים שבאו לכאן שלא יכולים להיות מעריצים שלי ולא לרצות שלום בעולם.

אפילו במופע שלי, כולנו בנתיבים שונים, אבל אנחנו בניו ובנותיו של העולם וכולנו בני אדם, בין אם אנחנו מוסלמים, נוצרים, אתאיסטים, הומואים, סטרייטים, שחורים, אסייאתים – כולנו בני אדם. כולנו מדממים את אותו הצבע, כולנו רוצים לאהוב ולהיות נאהבים".

היא ממשיכה ואומרת: "אם יהיה שלום במזרח התיכון – יהיה שלום בכל העולם. זה קל להגיד 'אני רוצה שלום בעולם', אבל זה דבר אחר לעשות את זה. אם כולנו נוכל להתעלות מעל האגו שלנו והתארים שלנו ושמות המדינות והדתות שלנו, ולהתייחס לכל אחד מסביבנו בכבוד, אז אנחנו בדרך לשלום.

לא משנה כמה חוקים נשנה, כמה אחוזי אדמה ניתן חזרה, לא משנה כמה שיחות, לא משנה כמה מלחמות – אם לא נתייחס לאנשים בכבוד, לעולם לא יהיה שלום. לא יוכל להיות שלום אם נגרום כאב לאדם אחר"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן