האמת הסודית: שיר אלמליח התגרשה מבעלה מייקל בגלל שבגד בה?

שיר אלמליח ענתה לשאלות המעריצים שלה שלא התחשבו במצבה ושאלו אותה שאלות קשות מאד: "לא אתחתן שוב פעם. עוד ילדים? כרגע לא, לא יודעת מה יהיה בעתיד"

שיר אלמליח ובעלה החליטו להתגרש בפעם השניה שנה וחצי בלבד אחרי החתונה, זאת אחרי שבילו את תקופת החגים באיטליה וניסו לסדר את הדברים. אלמליח שבה ארצה והשניים החליטו לפרק סופית את הקשר ביניהם. שני הצדדים כבר שכרו עורכי דין לליווי בתהליך ומדובר בגירושים שכנראה יסתיימו ברוח טובה. כעת שיר אלמליח ענתה לשאלות המעריצים שלה.

העוקבים שלה ממש לא התחשבו במצבה ושאלו אותה שאלות קשות מאד והיא ענתה להם בצורה בוגרת ומעוררת כבוד: "אני לא אתחתן שוב פעם אבל אף פעם לא חשבתי שאהיה גרושה פעמיים, אני מאמינה באושר. אנחנו בני אדם, אנחנו יכולים לטעות או לקרוא את המפה לא הכי טוב. החוכמה בעייני היא ללכת תמיד עם הלב ולא לוותר לעצמך לעולם".

רוצים לראות את התמונות שחשפה שיר אלמליח של בעלה מייקל בוגד בה במיטה שלהם?? – הקליקו כאן לצפייה בעמוד הסודי בתמונות

עוד אמרה: "לא משנה מה יגידו, זה לא מעניין. בסוף אנחנו חיים עם עצמנו ואם אנחנו לא קמים בבוקר עם חיוך, אז כלום לא שווה. עוד ילדים? כרגע לא, לא יודעת מה יהיה בעתיד". כזכור, הרקע למשבר המפתיע בין שיר למייקל, כך מספרים מקורבים, היה סביב בעיית הימורים של מייקל, דבר שהתגלה זמן קצר אחרי החתונה והחריף במיוחד בתקופת הקורונה. אלמליח, כפי שרובכם ודאי זוכרים, התגרשה מהכדורגלן אלרואי כהן בין היתר סביב אותה הבעיה, שכן אלרואי שקע בחובות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן