הלם! מה עשתה אילנית לוי לבעלה אלירז שדה?

הדוגמנית העלתה פוסט מרגש לרגל יום הולדתו של בעלה: "כשאני שוכחת לאהוב את עצמי אתה תמיד מתעקש להזכיר לי אותי"

אלירז שדה חגג את יום הולדתו ה-38, ובין כל הפינוקים וזמן האיכות עם אשתו הוא זכה לקבל גם ברכה אינטימית ומרגשת מאילנית, אחת כזאת שהצליחה ללא ספק לרגש הרבה מאד אנשים: "איש שלי, החבר הכי טוב שלי, אהבת חיי. יש לך יום הולדת היום, מזל טוב חיי. יום ההולדת שלך זו גם קצת השמחה שלי. אתה מבין, לפני שהגעת, לא חשבתי, לא חלמתי וגם לא פיללתי לפרמט מחדש את חיי, היה לי די ברור מה היא התוכנית הסדורה של המסע שלי, ומה שבטוח בה, שכנראה לא נולד האדם שאצליח לשים את מבטחי בו".

עוד כתבה: "מישהו שאדע להניח עליו ,אפילו רק לרגע, אני את הראש על הכתף, שיקשיב ויבין מה רציתי לומר גם אם השמעתי משהו אחר לגמרי, וברגעים שאני כל כך צריכה, להרים אותי גם אם לא אמרתי מילה ונתתי תצוגת משחק מצוינת של ״הכל טוב״, וכשאני שוכחת לאהוב את עצמי הוא תמיד מתעקש להזכיר לי אותי".

לסיכום ציינה: "מישהו שבטח שלא יכיר אותי לפעמים יותר טוב ממני, ויצטיין בזיהוי כמעט מידיי של תחפושות האגו שלי (וכן, מאמי זאת הפעם הראשונה והאחרונה שאני אודה בזה כי זה בעיקר מוציא לי עשן מהאוזניים). מה שהיה לי הכי ברור שכנראה לגלגול הזה אהבת חיי לא הגיעה. אז טעיתי! ובגדול!! כי האדם הזה נולד, היום! לפני 38 שנה! והגיע אליי בדיוק בזמן הכי מדויק, הכי נכון. עכשיו הבנת למה היום הולדת שלך זאת השמחה שלי?! אני אוהבת אותך מאמי שלי. שהשם ישמור לי עלי – מזל טוב לנו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן