שני גולדשטיין חושפת: "האקס שלי היה מתעלל בי ומרביץ לי"

כוכבת האח הגדול שני גולדשטיין חשפה מערכת יחסים שעברה עם גבר מתעלל. למרות הכל נראה כי היא התאוששה מהימים הקשים שעברה עימו

בימים אלו שני גולדשטיין נמצאת בזוגיות עם הראפרית לשעבר, שורטי. במהלך צ'אט שערכה עם עוקביה היא החליטה לחשוף מערכת יחסים קשה שהייתה לה בעברה עם גבר שהתעלל בה. גולדשטיין נשאלה האם חוותה בעברה זוגיות אלימה והשיבה: "האמת שכן ורציתי להציף את הנושא לא מזמן אבל התחרטתי, אולי עכשיו זו ההזדמנות".

עוד הוסיפה: "זה התחיל מקנאה ולהעיר לי על מה אני לובשת, והמשיך להתקפי זעם וקנאה מטורפים. הוא היה מדבר אליי מזעזע בריבים, אפילו לא הייתי עונה לו. ההתנצלויות המשיכו לבוא, אבל ראיתי שאין שינוי ואין עקומת למידה. הנורות האדומות האלה הספיקו לי וסיימתי את זה אחרי שהגיע לשיא כשהוא תקף מאבטח שדיבר אליי לא יפה".

שני המשיכה: "אני לא מוכנה לחיות עם בן אדם אלים, הוא בראש שלו חשב שהוא 'מגן' עליי, הוא הגן רק על עצמו ועל האגו שלו, ורק סיכן אותי כשהתחיל אלימות בנוכחותי. נפרדנו בטוב, הופתעתי, כמה שבועות אחרי שנפרדנו נתקלתי בו במועדון, הוא הפנה אליי את הגב, אמרתי לו שאני מעדיפה שנדבר ונלבן את העניינים. ישבנו בחוץ, הוא התחיל לקלל אותי ואיבד את זה לגמרי. הוא תפס אותי בעורף, והתחיל למשוך ולטלטל אותי. המאבטח ראה את זה והעיף אותו ממני. המצב החמיר, הוא נהיה אובססיבי אליי ולמשפחה שלי ברמה שנאלצנו להוציא צו הרחקה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן