משפחה לתפארת: שרית חדד חושפת את הילדות הקטנות שלה

הזמרת ציינה את חג החנוכה עם הבנות שלה נויה ושירה:  "הבית מתמלא באור גדול  – חג שמח לכל בית ישראל".

שרית חדד חגגה נר ראשון של חנוכה עם הבנות שלה נויה ושירה. בפוסט שהיא העלתה לרשתות היא ציינה: "חג חנוכה ראשון יחד עם שירה שלנו והבית מתמלא באור גדול… חג שמח לכל בית ישראל שתמיד נהיה בשמחה". נראה כי התקופה האחרונה בחייה של חדד שמחה מאד עם הולדת ביתה השנייה. הגולשים ברשת נמסו מהתמונות המתוקות שהיא העלתה והחג הזה בהחלט הולך להיות שמח עבור חדד.

שרית חדד שציינה את חג החנוכה ומתכוננת לשבוע הופעות בדובאי בסוף ינואר ביחד עם איתי לוי, החליטה בשנים האחרונות להתמקד בחיי המשפחה והביאה לעולם שתי בנות – נויה ושירה. במקביל, המשיכה בקריירה המוזיקלית, הקליטה שירים ואף ערכה את מופע 'וגאס'. בחודש ינואר אשתקד הוציאה חדד את השיר 'תגיד שאתה כאן', לאחר מספר חודשים ביצעה גרסת כיסוי ל'בלב אחד' (סאלם עליכום) עם נטע ברזילי.

השנה האחרונה הייתה מטלטלת עבור חדד שנפרדה ממנהלה ב־25 השנים האחרונות אבי גואטה, פרידה אשר יצרה רעידת אדמה בעולם המוזיקה בישראל. עם זאת, נדמה כי דווקא בשנת הקורונה שפגעה קשות בעולם התרבות, חדד הצליחה להפוך את הלימון ללימונדה עם פרויקטים, שיתופי פעולה ושירים חדשים. חג שמח שיהיה לה ולבנות החמודות שלה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן