פיצוץ בתעשייה: רוסלנה רודינה נגד טיילור מלכוב

צילומי גולסטאריות הגיעו לסיומם ואחרי אין ספור תקריות בין הבנות, החליטה טיילור מלכוב להגיב לתקרית שלה עם רוסלנה

אחד האירועים המרכזיים העונה בתכנית היה כמות הפרשיות שצצו מדי יום כמעט בנוגע לבנות בתכנית גולסטאריות. נראה היה כי כל פעם קורה משהו חדש ולא יפה בין הבנות. בכל הקשור לסכסוך שהיה בין טיילור לרוסלנה, החליטה הזמרת להגיב לראשונה וסיפרה מנקודת מבטה על המקרה: "בעונה הזאת יש ניפויים מה שאין באף עונה אחרת ולכן זה גרם להרבה מריבות בין הבנות".

עוד הוסיפה: "האמת שזה לא היה אפילו כסאח, ולא החלפת מילים ברמה של ריב, אלא פשוט אכזבה מסוימת. עכשיו אנחנו לא מדברות כל כך. כזכור, השתיים נקלעו לוויכוח ועדיין לא ברור האם הן הצליחו לפתור ביניהן את העניינים – אז מה היה לרוסלנה לומר בעניין? היא טענה בראיון כי: "עשו מזה מטעמים וכותרות. הכל בסדר, טיילור אחלה בחורה, שחקנית מדהימה והולכת להפתיע אתכם".

אז כנראה שפה הבלאגן נגמר בצורה יחסית סבירה, מה שאי אפשר כמובן לספר על המקרים האחרים ובראשם זה של ליהיא גרינר, עמר ורודינה, שאגב כנראה גם הגיע לסיום אחרי שליהיא הסבירה להן כי לפעמים היא עושה " 'דאחקות', בדיחות שחורות". לדבריה. כזכור, עוד לפני תחילת צילומי העונה, עוד לפני המעבר למגורים המשותפים, ליהיא גרינר, שהייתה אמורה לככב בריאליטי הודיעה שהיא לא מתכוונת להשתתף בשל השכר הנמוך.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן