ג'קי אזולאי ממשיכה להסתבך: נתבעה ב-100 אלף שקל

האקס של ירדן אדרי דורש מג'קי אזולאי 100,000 ש"ח אחרי ששכר את שירותיה: "פנית אליי באופן מבזה ומזלזל".

במכתב שהועבר לאזולאי מתואר איך השפית נשכרה באירוע פנימי של החברה שנערך בחודש אוקטובר בעלות של כ-450 שקלים לסועד. לפי הטענות, להפתעתם ג'קי הגיעה עם צוות מלצרים משלה, שעליו דרשה תשלום נוסף, כמו גם עבור מנות נוספות, לקחה איתה את השאריות של האוכל, השאירה את המקום מלוכלך, העליבה והתבטאה בגסות כלפי המוזמנים, עובדים ועוד.

בהתראה נכתב לג'קי: "פנית באופן מבזה ומזלזל בצעקות למר ונונו ישירות, למשמע אזניהם של מוזמני האירוע ההמומים והטחת בפניו האשמות והכפשות חסרות בסיס וטעם. מר ונונו היה המום מהתנהגותך באירוע כה חשוב לו ולחברה שבבעלותו, בפני עובדי החברה, מכריו וכל המזומנים". עורך דינה של אזולאי, ד"ר יוסי כהן, העביר תגובה.

על פי מכתב התגובה, לג'קי נודע ימים ספורים לפני האירוע כי התבקשה להכין כמות גדולה יותר משסוכם מולה מראש וכי החגיגה שאליה הוזמנה כללה 50 אנשים – הרבה יותר משתתפים משסוכם איתה מראש, במיוחד בתקופת סגר הקורונה.  עוד אזולאי טוענת שטפח על גבה ואמר לה: "חמודה מישהו אחר גם לא היה משלם לך. עופי מפה". כהשפית הרגישה מושפלת ונפגעה מהאמירות הגזעניות כפי שהיא מציינת על ידי עורך דינה, הסכימה לקבל תשלום קטן יותר רק כדי לסיים עם האירוע וכעת היא דורשת לא פחות מ-205,600 ש"ח בתגובה. בית המשפט יכריע בסוגיה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן