מנחה "המירוץ למיליון" רון שחר ישתתף בעונה החדשה של "הישרדות" ?

מנחה המירוץ למיליון ניהל משא ומתן עם  הפקת "הישרדות" וכמעט הפך ממנחה של "המירוץ למיליון" למשתתף ריאליטי בעצמו.

המו"מ בין המנחה להפקה נמשך שבועיים ובתחילת השבוע הודיע שחר שהוא מוותר על ההצעה ולא יהיה אחד מהמשתתפים. המנחה שקל ברצינות לעשות הסבה ולעבור לדמות המתמודד אך אחרי שהעמיד על כף המאזניים את האופציות שהיו מולו הוא החליט לוותר ולהמשיך להתמקד בתפקידי המשחק השונים אותם הוא עושה על הבמות בישראל.

כידוע, לפני חודשיים נפתחה העונה החדשה של המירוץ למיליון ועבור מנחה המירוץ, רון שחר, השנה האחרונה הייתה סוג של רכבת הרים – עם ובלי קשר לקורונה. רגע לפני ההזנקה הוא דיבר על הפרידה הקשה מאשתו, על הגעגוע האדיר לבמה ולאהבת הקהל, וגם על החלום הכי גדול שלו להיות עוד פעם אבא. שחר סיפר על האודישן להנחות את המירוץ, אותו הוא מלווה כבר 8 עונות.

בין היתר אמר: "הגעתי למבחן, לא ידעתי על מה אני נבחן. הכניסו אותי לחדר, העלו אותי מאיזו עלייה צדדית, הכול היה כזה סודי. אמרו לי, אתה הולך לפגישה על משהו גדול. או שזה שלך או שזה לא שלך. היו שנים שהיה לי ממש קשה, נגיד, להגיע לאודישן ולא לקבל את זה כי הדחייה הזאת, אין לה תרופה. זה לא משהו שאתה יכול להתמודד איתו. שחקן זה מקצוע של אנשים פסיכים. מי שבחר במקצוע הזה, זה בן אדם שהוא חייב להיות מזוכיסט".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן