בלי העין הרע: תראו מה עשו במשפחת אייל גולן ודניאל גרינברג

"את החלום בהתגלמותו אהובתי" כך כתבה דניאל גרינברג אשתו של אייל גולן לצד תמונה שלה ושל מיאל שהיא העלתה

דניאל גרינברג דואגת לתחזק את האינסטוש שלה עם קטעים מתוקים עם הילדה ולאחרונה היא העלתה תמונה חדשה שלה עם מיאל כאשר היא מחבקת אותה בידיה וכותבת: "את החלום בהתגלמותו אהובתי". התמונה זכתה למאות שיתופים ומחמאות על הלבביות והמתיקות שהיא הציגה. בהחלט חביבת הקהל. כזכור, דניאל העלתה לאחרונה גם סרטון מרגש שלה עם הילדה לרשתות לצד שירה של יובל דיי הזמרתן.

כזכור, כשבוע לאחר חתונתם של גולן וגרינברג הודיעה הדוגמנית שכיכבה גם בגולסטאר בנות כי נכנסה להריון כולל צילום בדיקה של ערכת הריון. אחרי ליאם גולן, אלין גולן ויאן גולן הצטרפה לאייל גולן גם מיאל לאחר שדניאל גרינברג ילדה בת לזמר. שנה וקצת חלפו מאז אותה הצעת נישואים מתוקשרת של גולן שהתרחשה במהלך חופשה משפחתית מפנקת באי קפריסין כזו שהפכה לחתונה מצומצמת בצל מגיפת הקורונה שנפלה על העולם מיד לאחר מכן.

מאז הספקנו ללוות את גרינברג וגולן בלידה, במעבר, בהתקנת המזוזה וגם בהפיכתה של קארין גרינברג, אחותה הגדולה של גולן, לתושבת רחובות בעצמה. לאחרונה גם קיבלנו הצצה קטנה לחדרי הילדים המוכנים והמאוישים, והפוקוס שלנו הלך דווקא לחדרה המפואר של לא אחרת ממיאל, התינוקת הופכת לכוכבת מדי יום.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן