מעיין אשכנזי ראתה את האקס אביחי אוחנה בחדר האיפור ופרצה בבכי קורע לב

מעיין ואביחי הצטלמו לקמפיין יחד עם סלבס נוספים. הכוכבת לא ידעת שהאקס אמור להגיח לשם וכאשר ראתה אותו לא יכלה לעצור הדמעות

מעיין אשכנזי לא ידעה שאביחי אמור לקחת חלק גם הוא בצילומים הללו ורק לאחר שהיא נסגרה היא גילתה מפרסומים שגם אביחי יגיע להצטלם. השניים לא הצטלמו יחד או היו באותו פריים אבל גורם שהיה על הסט דיווח שזה לא היה פשוט בכלל עבור מעיין ההמומה. "היא הגיעה בבוקר להצטלם בידיעה שאביחי סגור בחדר איפור והם לא אמורים להיפגש".

עוד אמר: "למרות שהיא יכלה לא לראות אותו, היא כן החליטה על דעת עצמה להיכנס לחדר איפור להגיד לו שלום. החפצים האישיים שלה היו באותו חדר והיא הייתה גם צריכה לקחת אותם. מעיין נכנסה לחדר איפור, אבל כשהיא ראתה את אביחי היא פרצה בבכי. היא יצאה משם מהר והלכה לכיוון האולפן".

מה עשה אביחי? הגורם הוסיף: "אביחי ראה שהיא התחילה לבכות ובכלל התלבט אם לצאת ולגשת אליה ולהרגיע אותה, בכל זאת, הם פרודים וזו סיטואציה לא טבעית כשיש עוד אנשים על הסט. רק אחרי שכנועים של כמה נוכחים במקום אביחי החליט לצאת מהחדר איפור ולגשת להביא לה חיבוק. הרוחות נרגעו אחרי שהוא יצא אליה, היא סיימה להצטלם והלכה והוא נשאר על הסט לצלם את הקטע שלו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן