הסכסוך המתחדש של שני אלון ויעל כרמון מ"המירוץ למיליון"

יעל כרמון מהצמד יעל ויוסיאל, טענה כי שני ארגנה נגדה חרם. שני מצידה מכחישה ולקחה קשה את הטענות נגדה.

שני אלון עשתה לאחרונה שידור לייב באינסטגרם ומול עוקביה פרצה בבכי. למה? עקב הדרמה בינה לבין יעל כרמון מהצמד יעל ויוסיאל, שטענה כי שני ארגנה נגדה חרם. כעת שני מדברת על המצב: "יש לי בעיה שנאמרים עלי דברים לא נכונים. להגיד שאני עשיתי חרם על יעל זה שקר. זה לא היה ולא נברא".

עוד אמרה: "כבלוגרית, המצלמה היא חלק מהחיים שלי. אני חיה דרך הסטורי באינסטגרם, וגם הילדים שלי לא שמים לב למצלמה. כשבכיתי לא חשבתי על איך זה ייראה. רשתות חברתיות יכולות להיות אסון. הן יכולות להרים ולרסק, ואני התרסקתי. ילד כתב לי שהזכרתי לו את החרם שעשו עליו. אתה יודע איזה חץ בלב זה? תן לי 4 מיליון דולר – אני לא אעשה חרם".

עוד אמרה: "אני עובדת באינסטגרם ומתפרנסת משם. הפסדתי בגלל הסיפור הזה עבודה של 50 אלף שקלים, והייתי צריכה לעבוד קשה בשביל להחזיר אותה בחזרה. למה שאפסיד פרנסה וגם את השם הטוב שלי על משהו שלא עשיתי? יעל עשתה עליי סיבוב לגמרי. סיבוב שאין כמותו, והוא על הראש שלי. אמרתי לה הכל בפנים".

לסיכום הוסיפה: "אני אוהבת את יעל, אבל היא לקחה לעצמה יותר מדי קרדיט. היא חשבה שהמירוץ סובב רק סביבה. היו עוד הרבה דברים מעניינים לדבר עליהם. אני תמיד דיברתי יפה ובצורה מאוד מכבדת כלפיה, ומעולם לא ניבלתי את הפה. היא, לעומת זאת, אמרה על שי שהוא טיפש ועלי שאני רעה. תמיד שפה מאוד רדודה ונמוכה, וזה באמת משהו שקשה לי להתעלם ממנו. יעל היא אחלה בחורה. בטלפון היא שמורה לי היום עם פרח בצד. לפני כן היא היתה עם לב. אני עדיין אוהבת אותה, אבל יש הבדל בין לב לפרח".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן