פריסיליה קשתי בבית המשפט: "האינסטינקט היה לברוח"

העדות מפרשת פריסיליה קשתי נחשפה בסוף השבוע לראשונה – במשפחת הקורבן זועמים על מערכת המשפט

אחרי שמועות על כניסתה לבית "האח הגדול" החליטו בהפקת התוכנית לא לקבל אותה לעונה החדשה. בזמן משפטה של כוכבת הרשת פרסיליה קשתי, שדרסה את הקשיש דוד מזרחי ז"ל, גרמה למותו והפקירה אותו, ביקשה בתו של המנוח, נעמי קניון, לשאת דברים עכשיו נחשף לראשונה בסוף השבוע את הנאום העצוב הלב שלה:  "יש פה פער בין מה שבאולם – לבין מה שבפועל. מה שמצטייר פה, המׅסכנוּת – זה רחוק ממה שאני רואה. יש אינסטגרם".

עוד הוסיפה: "כל יום היא מעלה תמונות. אבי נקבר ב-18.12, והיא ב-4.1, מעלה תמונות חושפניות. שמפניה, נופשת בכל העולם. אני לא מצפה שתסגור את החיים שלה, אבל רגישות למשפחה? הלייקים יותר חשובים מלהיות אדם שמתחשב? היינו בשוק כשראינו את זה. עד לאחרונה הייתה באיטליה. לבריאות. אבל לצייר פה מׅסכנוּת ועל כדורים וסבל, ושבועיים אחרי להצטלם בחושפנות? לא קשור, לא אמיתי".

על ההלם: "נשארנו בלי אבא. בלי ראש משפחה. אחיות שלי חד-הוריות. הוא היה עמוד התווך שלנו. חצה מעבר חציה, הכי לגיטימי, עם עוד אנשים, ונהרג והופקר. יכולה לקרות תאונה, אני מבינה. אבל להפקיר? מה, זה חתול?". בסוף, זה נגמר רק ב-14 חודשי מאסר. בשבוע שעבר, אחרי שעונשה קוצר, שוחררה כוכבת הרשת פרסיליה קשתי מהכלא – היישר ללימוזינה, כוס שמפניה, סערה ציבורית ומדינה שלמה, ששאלה איפה הצדק.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן