"רמאות! ההפקה עוזרת לשי ושני" – הגולשים זועמים על הפקת המירוץ למיליון

בפרק האחרון של המירוץ שודרה משימה בה התבקשו הזוגות לנסוע במדרון תלול, ובמקביל להחזיק שתי עוגות. הטענה: למה עובר אורח עזר לשני במשימה?

הרופא המלווה מטעם התוכנית אסר על שני אלון הפצועה להשתתף בה ובהפקה נתנו לזוג אפשרות להיעזר בעובר אורח, שבגללה הביעו הצופים את כעסם. המהלך הזה מתווסף לנקודה ללא הדחה שאליה הגיעו השניים אחרונים ונראה כי לגולשים יש בטן מלאה על התערבות ההפקה. אחד מהם כתב: "כשטענתי בתחילת העונה שהיא מכורה מראש לשי ושני, כי ההפקה הביאה אותם מלכתחילה כדי שיעשו היסטוריה עולמית כצמד הראשון בעולם שזכה פעמיים ב'המירוץ למיליון', אף אחד לא האמין".

גולש אחר הוסיף: "היום כבר כולם רואים ומבינים שצדקתי וההפקה הביזיונית אפילו לא מתביישת לשנות את חוקי הפורמט בתנועה בשבילם. אני לא מתכוון לשתוק או להעלים עין, אני מתכוון לשלוח מכתב לזכיינית העולמית ולדווח על העבודה בעיניים הזאת של ההפקה הביזיונית הזאת שמתרחשת אל מול עינינו בכדי לעשות היסטוריה עולמית מזויפת".

אחרת כתבה: "אם כל פעם מישהו אחר יעשה במקומה את המשימות אז וואלה יופי, אפשר לבחור מישהו חזק פיזית שיעשה את המשימה יחד עם שי שהוא חזק בעצמו ולנצח את המשימה בקלות, למה לא, וואלה זה הכי לא פייר שלכם כבר יותר משקוף שאתם רוצים שהם יקחו את המיליון. הרסתם את כל חווית הצפייה".

ומה היה להפקה לומר? "עקרון ההגינות והשוויוניות המשחקית נשמר לאורך כל הדרך וגם במקרה של משימת המכוניות המדוברת באקוודור. לכלל המתמודדים ניתנה האופציה ללכת ולחפש אדם נוסף שיבצע את המשימה עימם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן