בשעה טובה: נופר מור ילדה ילד שני

כוכבת האח הגדול ילדה ילד שני – הפעם מדובר בבן זכר. שיהיה המון מזל טוב לזוג המאושר

את הבשורה המרגשת אנחנו חושפים כעת לראשונה. נופר מור עם 118 אלף עוקביה באינסטגרם, טרם חשפה תמונה בה היא מודיעה כי ילדה אבל רק במאי האחרון היא חשפה בטן הריונית קטנה עם הכיתוב "גדלה" והתיוגים "#בטן הריונית", ו-"#אסירת תודה". אנחנו מבשרים כעת שהיא ילדה ילד שני עבור בעלה והמשפחה שלהם כעת כוללת שני ילדים.

מדובר, כאמור, בצאצא שיצטרף למור, בעלה רון ברבי והאח הבכור ארי, שהחזיר לאחר לידתו את מור לכותרות, כשחשפה את הקשיים שחוותה בתקופת ההיריון. אחרי הווידוי זכתה יוצאת "האח הגדול" למתקפה תקשורתית לא פשוטה. כזכור היא כתבה: "נכנסתי להיריון וחשבתי שאני אהיה בדיוק כמו אמא שלי, כמו הסיפורים שהיא הייתה מספרת כל הזמן, שעלתה רק 9 ק"ג, ואם היו מסתכלים עליה מאחורה לא ראו שהיא בהיריון".

נופר המשיכה: "לאמא שלי לא היו בחילות ואני קיבלתי הכל עד חודש תשיעי. עלייה דרסטית במשקל, ברמה של 30 ק"ג פלוס. שגם את זה התביישתי להגיד, כי מי יאמין לך? אני, שרגילה כל החיים להיות קטנטונת ופתאום נהייתי ענקית? גם חוסר השליטה על מה שקורה לך בגוף משפיע נפשית. אין את מי לשתף כי לא מדברים על הקשיים, רק על איזה יופי זה, ואם את הריונית ועלית במשקל – זה שומן מבורך. לא הרגשתי ככה. הרגשתי מכוערת, הרגשתי לא יפה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן