מסתמן: זהבה בן תכנס לבית "האח הגדול"

מקורבים להפקת האח הגדול סיפרו לפורטל עומרי חיון שהמגעים בין זהבה בן להפקת התכנית מתקדמים למקום רציני ויש סיכוי לא רע שהיא תיכנס לבית

מגעים מתקדמים בין האח הגדול לזהבה בן. אחת הזמרות הגדולות והמוערכות בישראל קיבלה לאחרונה הצעה להצטרף לריאליטי של רשת 13. על פי גורמים יודעי דבר, הזמרת זהבה בן ומנהלה נפגשו לאחרונה עם הפקת "האח הגדול" לדון בנושא הצטרפותה לריאליטי אך החלטה סופית טרם התקבלה. אם היא תיכנס היא בוודאי תהיה אחראית לכמה מרגעי הקאלט של העונה הבאה של הריאליטי.

העונה החדשה של "האח הגדול" צפויה לעלות לאוויר בחודש הבא ב-5.12. אגב, שמה של זהבה בן עלה לכותרות בשנה החולפת בגלל שלא הוזמנה להופיע בבמות יום העצמאות 2019 אך לאחר מכן היא הוזמנה להופיע יחד עם הזמר משה פרץ. הסיפור קיבל תפנית חיובית ביום העצמאות 2020, עם השתתפות בן בטקס הדלקת המשואות.

כזכור, זהבה בן ומנהלה נפגשו כבר פעם אחת עם הפקת "האח הגדול" לדון בנושא הצטרפותה לריאליטי. החלטה סופית טרם התקבלה אבל נראה כי בהחלטה להפקה יש ענין להכניס את זהבה בן לעונה הקרובה על מנת להעלות את סקרנות הצופים ולגרום להם לגדלות צדדים חדשים של הזמרת שהתפרסמה בשנות התשעים.

עוד יכנסו לבית "האח הגדול" – מיכל שגב, האקסית של נדב גדג', סטייליסטית מוכרת בתעשייה. הדוגמנית מולו ארגה בת ה-22, ג'וזי זירה מהמירוץ למיליון והישרדרות, אליאב רחמים, קארין עליה, ענבר ביטן הבת של דוד ביטן, זהבה בן, המעצב של מירי רגב ועוד. כזכור, האודישנים השנה היו פתוחים לקהל בעוד הסינונים הראשונים שהיו בעונות הקודמות השתנו מחשש לביטול כוכב הריאליטי המצליח הבא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן