צפו: שרית חדד שרה בבית החולים לשירה איסקוב, שכמעט נרצחה ע"י בעלה

הזמרת שרית חדד הקדישה לשירה איסקוב את השיר "חופשיה". מדובר במחווה מרגשת של הזמרת שלא נתנה לסיפור הזה לרדת מתחת לראדר.

הזמרת שרית חדד ביקרה אמש את שירה איסקוב, שנפצעה לאחר שבעלה אביעד משה ניסה לרצוח אותה בערב ראש השנה, ושרה לצד מיטת בית החולים שבה היא מאושפזת. איסקוב עדיין מאושפזת במחלקת השיקום, ואמה אסנת נמצאת לצידה לאורך כמעט כל שעות היממה.  הזמרת שרית חדד הקדישה לה את השיר "חופשיה" ומקורביה של שירה אמרו שזה חיזק אותה מאד.

כזכור, בערב ראש השנה ענתה אסנת איסקוב לטלפון מבתה, שירה. אסנת הייתה בביתה בכרמיאל, והתכוננה לערב חג מצומצם עם בעלה בהתאם להנחיות הסגר. שירה הייתה עם בעלה אביעד משה ובנה התינוק בביתם שבמצפה רמון. "היא הרימה טלפון ואמרה שהיא יוצאת אלינו, לכיוון כרמיאל. היא אמרה, 'אני לא יכולה להישאר פה. אמרתי לאביעד שאני יוצאת לכמה ימים'. היא לקחה בגדים לילד והכינה תיק מסודר. היא סיפרה שהוא מרביץ לה". סיפרה אימה.

בידי המשטרה ראיה חד משמעית נגד אביעד משה, שהוצגה בפני שירה איסקוב בעת מתן עדותה. מן החקירה עולה כי משה נהג להקליט שיחות בינו לבין שירה אשתו, ולמעשה הוא הקליט גם את אותו אירוע מחריד מתחילתו ועד סופו. עורך הדין בן מעוז המייצג את שירה הגיב על הדברים ואמר: "בעוד הפרקליטות נערכת להגשת כתב אישום בגין ניסיון לרצח, נודע לנו היום כי קיימת הקלטה בה החשוד מתעד את האירוע מתחילתו ועד סופו. התנהלותו זו מחישה את השליטה וקור הרוח בה הוא התנהל בזמן האירוע, בזמן שבו הוא דוקר את מרשתי".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן