כריסטיאנו רונאלדו נדבק בקורונה

כריסטיאנו רונאלדו חש בטוב ולא סובל מתסמינים. לא ברור היכן יעביר את רוב הבידוד שלו ולכמה ימי בידוד יידרש.

כריסטיאנו רונאלדו, כוכבה של יובנטוס ונבחרת פורטוגל, נדבק בקורונה. רונאלדו נמצא היום אמש חיובי בבדיקה שנערכה לכל שחקני הנבחרת, יומיים לאחר משחקה מול אלופת העולם צרפת בליגת האומות. על פי הודעתה הרשמית של ההתאחדות הפורטוגלית לכדורגל, רונאלדו שוהה בבידוד והוצא באופן מיידי מסגל המשחק מול שוודיה הערב.

עוד נכתב כי הוא חש בטוב ולא סובל מתסמינים. לא ברור היכן יעביר את רוב הבידוד שלו ולכמה ימי בידוד יידרש. בעוד שבוע אמורה להתחיל יובנטוס את משחקיה בליגת האלופות ושם יש דאגה גדולה וגם כעס לאחר הודעת נבחרת פורטוגל כי כריסטיאנו רונאלדו נדבק בקורונה. הכוכב הגדול נמצא בבידוד ועל פי התקנות המקלות שנכנסו לתוקפן באיטליה הוא נדרש ל-10 ימים כחולה ללא תסמינים (ולא 14) ולכן יחמיץ את משחקי הקבוצה מול קרוטונה בליגה ודינמו קייב בליגת האלופות.

לאחר מכן הוא יצטרך להציג בדיקות שליליות כדי שיוכל לעמוד גם בתקנות אופ"א ולהתייצב לרשות אנדראה פירלו למשחק מול ברצלונה וליאונל מסי ב-28 באוקטובר. בעקבות הבדיקה החיובית של רונאלדו, ערכה ההתאחדות הפורטוגלית בדיקה נוספת לשאר שחקני הסגל, בה כולם יצאו שליליים. בת הזוג ג'ורג'ינה פרסמה תמונה ראשונה של רונאלדו מאז ההודעה וכתבה: "אתה ההשראה שלי". רונאלדו נראה מחויך ויישאר בפורטוגל ב-10 הימים הקרובים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן