הלם: מירי רגב התקשרה להתנצל בפני אייל ברקוביץ!?

שרת התחבורה, מירי רגב, התארחה בתכנית “אופירה וברקוביץ’” ובה התעמתה עם אייל ברקוביץ’

שרת התחבורה, מירי רגב, התארחה בתכנית “אופירה וברקוביץ’” ובה התעמתה עם אייל ברקוביץ’ ובחרה להכניס פוליטיקה לשיח זהות מאמן הנבחרת הבא. רגב, שהייתה כזכור שרת התרבות והספורט בעברה, הטיחה בברקו: “כל עוד אנחנו נהיה בשלטון, אתה לא תאמן את נבחרת ישראל. אני אעשה את הכול, בכל מקום בו אהיה. עד שלא תתנצל בפני הליכודניקים לא תהיה המאמן של ישראל".

עוד אמרה: "תתנצל בפני מיליון וחצי ליכודניקים שקראת להם חברים בארגוני פשע, כמו שדודו טופז קרא לנו צ’חצ’חים וכמו אחרים. הלוואי ותגיע לרבע מהמוסר שלנו. אנחנו גאים שראש הממשלה נתניהו מנהל את המדינה הזו. תתבייש לך, מתהפך כמו סטייק. הפכת את בני גנץ למשיח".

ברקוביץ’ ענה: “התכוונתי רק אלייך ואל הלהקה שלך, להקת מלוקקים. אין קשר לבוחרים, אמרתי את הדברים עליכם, ביבי וחבריו. את גאה בראש הממשלה, אני לא". לאחר מכן אמר השחקן לשעבר: "אשמח לאמן את נבחרת ישראל וארצה לצדי את האנשים הכי טובים. אשמח שגיורא שפיגל יצטרף אליי. אני לא מתייחס למה שהיה אתמול, כבר הרבה שנים אני רוצה לאמן את נבחרת ישראל, שיחקתי בה והגעתי איתה להישגים ואני רוצה לאמן אותה כדי להחזיר את הכדורגל למקומות הטובים והנכונים. אני אוהב את הנבחרת ורוצה להצעיד אותה למעמדים הגבוהים ביותר. הכדורגל חייב שינוי וצוות אימון ישראלי שאעמוד בראשותו. מאמין שהפעם ההתאחדות תבחר בי”.

במקביל, הודיע שר התרבות והספורט חילי טרופר: "משרד הספורט תחתיי יתנהל באופן ממלכתי וענייני. הפוליטיקאים והפוליטיקה יישארו בצד ומאמן לאומי לנבחרת ישראל ימונה בצורה מקצועית בלבד. שווה לחזור על מה שאמור להיות בסיסי: עמדה פוליטית מסוימת לא צריכה להיות קשורה לתפקיד מאמן הנבחרת. אני מציע לכולם להימנע מכל אמירה שמנסה להתערב בהליך בחירה לתפקיד מקצועי בתחום בספורט".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן