האם ענבל אור שוב פעם אושפזה בבית חולים פסיכיאטרי?

מיכל אור חשפה בפני אילה חסון פרטים על המצב הרגיש של בתה ענבל – מצב לא נעים בכלל

האם ענבל אור שוב פעם אושפזה במסוד פסיכיאטרי? אמא שלה חושפת פרטים: 'לקחו את הכל, פירקו את החברה, ובהמשך המדינה שלנו פירקה את הבחורה הזו". כך אמרה מיכל אור אשר חשפה בפני אילה חסון פרטים על המצב הרגיש של בתה ענבל. האם הוסיפה: "לא רק שלא נשאר לה אפילו שקל אחד. לקחו לה את הכל, כולל את הילדים, כולל צו הרחקה שלא איפשר לה אפילו להגיע לגן הילדים לראות את ילדיה'' מי אחראי על צו ההרחקה? "בן הזוג שלה, שלומי טהורי, הוא שקיבל את הצו, שמרחיק את ענבל מילדיה ל־180 יום".

עוד אמרה: "עשו לה חיסול ממוקד. אני מוכנה להגיד כאן בקול צלול שמדינת ישראל נהגה כלפיה באופן אכזרי שלא נוהגים כלפי חזקים ועשירים ממנה, שמעלו ולקחו לכיס שלהם ערימות ובוכטות של כספי ציבור". מיכל התייחסה גם לסרטון העירום של ענבל: "אני לא ראיתי את הסרטון של העירום, ואני חושבת שאם הייתי רואה הייתי מתמוטטת. הנושא נמצא תחת חקירה מאוד מאוד כבדה גם שלנו וגם של המקום שבו היא הייתה נמצאת. תראי, פה, מה שראו… עזבי את הזוועה, ראו את הפנים שלה. מישהו מושתל דאג לזה, שם לה סם אונס והוציא את הסרטון. היא לא יכלה להוציא את הסרטון בעצמה".

לסיכום אמרה: "אני לא יודעת אם אפשר לקרוא לזה סיוע, אנחנו פה מנסים, את יודעת, הכל מפורק בין האחים ובמשפחה. לא היו צריכים להתנהג בצורה מבזה כלפי הבחורה. כואב הלב, ביישו לא רק אותה, אלא את כל המשפחה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן