הלקוחה שהתעמתה עם ענבל אור חושפת שיק חתום עם ענבל אור סיטי על 100 אלף שקל

רוב הגולשים תמכו בענבל אור וכעסו על המנחה, בעוד חלק מהגולשים ביקשו את הקבלה ואת הצ'ק החתום שלא היה לשלומית הלקוחה המתלוננת.

שלומית יהושע הלקוחה שהתעמתה עם ענבל אור פנתה לפורטל עומרי חיון אחרי פרסום הסרטון של העימות בתוכנית עם גילי כהן, שחלק ממנה פורסם בפורטל עומרי חיון ובדף הפייסבוק של האתר. הפרסום הגיע לכמעט 400 אלף צפיות בסרטון, 3000 תגובות ואלף שיתופים. רוב הגולשים תמכו בענבל אור וכעסו על המנחה גילי כהן, בעוד חלק מהגולשים ביקשו את הקבלה ואת הצ'ק החתום שלא היה לשלומית, הלקוחה המתלוננת.

בעקבות כך שלומית פנתה לפורטל ושלחה את הצ'ק. כזכור, ענבל אור התארחה בתוכנית של גילי כהן ולאחר שנכנסה אישה שטוענת כי חייבת לה 100 אלף ש"ח, עזבה את האולפן בסערה. אותה לקוחה טענה כאמור שענבל חייבת לה מאה אלף שקל, כאשר במהלך האירוח היא דיברה עם גילי כהן וסיפרה על הסרט שעשו עליה.

למרות העצבים היא אמרה אחר כך: "אני מאחלת לעצמי שהכל יחזור אלי בכפל כפליים, שהאמת והצדק יעשו, ושאצליח בשליחות שלי למען עם ישראל, שיהיה יותר טוב לגדל כאן ילדים, ושיקרה כמו שלי לא יחזור על עצמו. אני הייתי הקורבן למען עם ישראל, זה לא אנושי לעבור מה שעברתי, אם לא התעצומות נפש שהיו לי, אלה שקיבלתי מלמעלה, לא הייתי יכולה לעבור את זה, כל יום הוא הישרדות". מה תגידו עכשיו?

ענבל אור מסרה בתגובה: "אבא שלי מאושפז במצב קשה, אני הגיש תלונה במשטרה נגד שלומית, צודק עומרי, לאחר מחשבה נוספת, החלטתי לא להגיב לדברי שקר וכזב… אני מאמינה בדין שמיים. ולכן אני בחרתי להשאיר לבורא עולם להגיב לה. תמסור לגברת מתחזה רפואה שלמה ממני"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן