אלה לי יוצאת מהארון

הזמרת אמרה בראיון: "אני לא מגדירה את עצמי, אני יכולה להתאהב באישה, אני יכולה להתאהב בגבר".

אחרי שהגיעה רק למקום השני בכוכב הבא ולצד השמועות על יחסים עם אור עמרמי ברוקמן, החליטה אלה לי לדבר על חיי האהבה שלה: "אנשים לא מפסיקים לנסות להצמיד לי בני זוג. אבל בסדר, תעשו מה שאתם רוצים, אני בסופו של דבר יודעת עם מי אני נמצאת ועם מי אני לא נמצאת. כשאני אמצא משהו ואני ארגיש בטוחה בו אז אני אוציא אותו. עד אז תגידו מה שאתם רוצים, לכו על זה, תהנו, אם זה עושה לכם טוב".

עוד הוסיפה: "זאת הפעם הראשונה שאני מדברת על זה: אני לא מגדירה את עצמי, אני יכולה להתאהב באישה, אני יכולה להתאהב בגבר. אני מתאהבת בנשמה של בן אדם, לא במגדר שלו. אני לא מחפשת מגדר, אני מחפשת נשמה, ואני יכולה להתאהב בהכל. אני חושבת שאני יכולה להחליט לבד מה אני רוצה ומה אני לא רוצה".

על אור אמרה: "אני חולה על אור, הוא אחלה בנאדם, אבל לא היינו ביחד. לא היה. בהתחלה זה עוד היה מובן, כל השאלות האלה, 'אתם ביחד? אתם ביחד?'. לאט לאט זה נהיה מעצבן, באיזשהו שלב אתה אומר 'די, אנחנו לא ביחד, תעזבו אותנו, אנחנו ילדים, תנו לנו לחיות. ליאם גולן? זה הכי מצחיק בעולם, האייטם עם ליאם, אני לא זוכרת אם שלחתי לו או הוא שלח לי אבל צחקנו על זה ממש. שימשיכו לשאול, אין לי בעיה להגיד את אותו דבר. אנחנו לא ביחד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן